Jul 11, 2011

Kosmetik Yang Wajib Ada Dalam Handbag

Saya telah ditag oleh Cik Salhah Suhot untuk buat satu entry tentang kosmetik yang wajib ada dalam handbag.Kalau nak baca Cik Salhah punya entry boleh baca kat SINI.Tengkiuu tag saya !!

Ini antara benda-benda yang saya akan bawak hari-hari..Kalau tak de ni....rasa macam ringan je handbag saya.


Tak banyak sangat pon tapi benda-benda ni laa yang memberatkan handbag saya selain dari handphone dan wallet saya yang ade beberapa hengget je tuh


Ini untuk muka.Semua ni favourite saya sampai sekarang.

1. M.A.C Sheertone Blush in Pink Swoon (atas)
2. Chanel White Essential Base De Teint in 10 Rosse (Kiri)
3. Chanel Mat Lumiere Luminous Matte Powder Make Up in 60 Secret (Kanan)


Ini pulak untuk bibir dan badan

1. Loccitane Fleurs Se Cerisier Solid Perfume (Kiri)
2. Chanel Rouge Allure in 74 Comedia (Tengah)
3. Chanel No 5 EDP Perfume (Kanan)

Saya nak tag kawan-kawan blog saya:



From Puchong With Love...









23 comments:

Fiq Ras said...

suka tengok org makeup :)
tapi bila kita yang makeup mesti rase mcm pelik..
selalu mcm tuhh :(

Salhah Suhot said...

huuuiii..seram aku tengok barang ko ni..^_^

Leya said...

best best :)

Syafiqah Hashim said...

sis, thanks tag :)
nnty i bt ye..

btw, kosmetik2 akak semua kelasss gitu! i LIKE!

Syafiqah Hashim said...

sis, thanks tag :)
nnty i bt ye..

btw, kosmetik2 akak semua kelasss gitu! i LIKE!

sumaiyah mokhtar said...

wahhh mahal tu :)

cik dyla said...

woww!!channel..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

barang wajib la tue...

fLo said...

make up yg ade dlm beg i hanya la lipgloss..hahahaha...x rajin nk touch up...plus i dunno how to make up..heee

merahitujambu said...

mcm menarik jee...good luck

Liza Razak said...

@fiq ras : kena cuba tuh...mesti lagi cantik kalau pakai

Azhariah Zuber said...

banyak nya barang mekap...kami satu pun takdak dlm handbag..hihi

Liza Razak said...

@salhah suhot : ni beli zaman kerja dulu..hehe..

Liza Razak said...

@leya : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@syafiqah hashim : tengkiu!!nnt kalau ade time boleh laa buat entry ni..

Liza Razak said...

@sumaiyah mokhtar : ni semua beli time berduit..bila dh jd housewife ni..kena jimat2 sikit pakai.hehe

Liza Razak said...

@cik dyla : hehehe...

Liza Razak said...

@meniti senja : barang wajib yang memberatkan beg :)

Liza Razak said...

@flo : bagusnya u..kalau i semua benda nak bawak dalam handbag.Teruk kan perangai??hehe

Liza Razak said...

@merahitujambu : tengkiuu!!

Liza Razak said...

@azhariah zuber : saya ni perangai teruk sikit.semua benda nak letak dalam handbag..kalau boleh dengan kasut-kasut pon nk bawak sekali..hehe

rara pinkmafia said...

makeup must ada.heeee

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : haa.. betul tuh !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...