Feb 14, 2012

Kak Naz Engagement Day

December 2011.Kangar, Perlis


Entry ni dah lama terperam kat draft..Selalu terlupa nak publishkan..Ni semua gara-gara lama sangat tinggalkan blog 2 bulan sudah.Bulan December lepas saya dan Mr Kudud balik kampung di Perlis.Ada majlis tunang sepupu Mr Kudud di sana.Meriah betul sebab ada ramai saudara-mara jauh yang turun ke Kangar.Mari layan gambar-gambar masa kitorang berada masa majlis bertunang tersebut.


Bapa mertua saya dan Kaisara yang comel



Kambing golek yang bikin hati bergolek sama...hehe.Hari tu saya makan banyak gila kambing golek.Siap ada black pepper gravy lagi...tu tak kira lagi dengan nasi beriani, ayam masak merah ,kuih muih dan macam-macam lagi.Haa...pasal tu laa saya dah gemok..Asyik makan je !






Sapa yang asal dari sebelah utara mesti tau pasal adat suap gula ni kan? Masa saya bertunang dulu pon kena suap gula jugak



Saya, Fidah dan Datin Nurhuda...





From Puchong With Love,

LIZA RAZAK



8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

cantik!!!

ehm..entah bilalah turn saye nih..hmm

KhaiRin : anies said...

comel nyer bakal pengantin

Azhariah Zuber said...

kawan awak siyes mcm datin.

~Fara~ said...

Liza.. suap gula apa tu?? huhu.. xpernah dengar..

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : ade jodoh nanti, meti kawin punya :)

Liza Razak said...

@khairin anies : comel dan cantik :)

Liza Razak said...

@fara : suap gula ni adat orang utara.selalunya time bertunang.darah manis katakan

Liza Razak said...

@azhariah zuber : yang putih2 tu ke? dia memang datin pon :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...