Sep 25, 2013

Lookpost : All That Jazz




“Give a girl the right shoes and she can conquer the world.”
Marilyn Monroe





WHAT I WORE

Tribal Wide Knit Shawl, H&M
Fuchsia Oversized Shawl, Bershka
White T-Shirt, Mr Kudud's (Rembat Husband Punye...hehe)
Charm Necklace, Cats Whiskers
Skinny Pants, Mango
Hamilton Saffiano Satchel, Michael Kors
Mary Jane Platform, Forever 21


P/S : OOTD ni saya pakai masa menonton mini concert All That Jazz di Dewan Filharmonik Petronas Ahad lepas. Standard la kalau masuk DFP ni dress code very strict, kena pakai smart casual. No jeans, slippers, trainers dan yang sewaktu dengannya. Malas nak fikir susah-susah saya hentam je pakai white t-shirt, skinny pants dan blazer. White t-shirt ni selamba rembat Mr Kudud punya. Kebetulan saiz baju kami lebih kurang sama. Nak kasi nampak a bit formal dan smart, padankan dengan Mary Jane Platforms dan handbag yang sesuai. Senang kan? Baju dan seluar tak banyak pun tak apa..janji kena pandai mix and match (cakap berdasarkan pengalaman sendiri ni..hehe). Cerita tentang concert All That Jazz tu...saya cerita nanti ok ?

Btw, saya ada terima beberapa komen dari kawan-kawan blogger tentang tutorial wide shawl style yang saya selalu pakai ni, saya ada buat tutorial, tapi saya upload dalam keek dan saya buat part by part..korang boleh tengok di bahagian sidebar blog ni. Kalau ada apa-apa pertanyaan..tak kisahlah pasal apa..pasal shawl ke...kat mana saya beli baju dan sebagainya, kalau nak respond cepat sikit, boleh je email saya pypylambstudio@yahoo.com. Tu laa kadang-kadang kalau komen kat entry ni.saya lambat reply..so saya bagi solution yang mudah dan cepat. Jangan malu dan jangan segan...saya tak gigit orang..hehe :)




Love,
LIZA RAZAK






FOLLOW ME

13 comments:

Nai @ TPJ said...

Nice, dear.. As usual..! Pasal cara pakai shawl tu, akak semalam try dpn cermin lps tgk blog awak dan survey dlm you.tube video zukreat, nampak la sket rupa. Huhuh. Lps ni leh try pakai myself.. ^_^

norhidana said...

apa liza pakai sesuai je pd akak...

ZalinZalina said...

Simple, cantik dan sopan...agak2nye kak ina leh pakai camni tak..he he..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hye sis..sis ni org perak ea? =)

E'in said...

nk kasut tu... pleaseeeeeeee kak :p

Zura said...

nice shoes... love it !!!!

Unknown said...

baru nak tanya pasal tudung...oklah..tq sbb awal2 dah baca apa ada dalam otak ni...hehe

Unknown said...

salam kak...
hamboi...cntik kasot...bak sini nk try...heeeee

HeNRieTTa JoSe said...

chanteknye...skank nie rietta suka tgk warna merah..sangat menarik...

Alin Marlini said...

kombinasi yang cun :)

S.NorFatihah said...

beautiful !

mychickenfloss said...

orang cantik pakai apa pun nampak cantik kan?:)

dear anies said...

x melenting ke mr kudud baju dia kena rembat? ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...