Sep 4, 2013

WW : Mr Kudud & Gaya Rambut Baru


Wordless Wednesday.


{ Celeb Trendz Hair Studio, Paradigm Mall . 17 Ogos 2013 }



Tak habis-habis tukar style rambut dia ni...huhu :P



Love,
LIZA RAZAK






FOLLOW ME :

- Posted using BlogPress from Liza Pypylamb's iPad

18 comments:

Khamsi Abdullah said...

tukar rambut macam2 pun tak apa kalau dah hensem..huu.:P

http://blochue.blogspot.com

Nadya Dyana said...

Nice ;)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

suka tengok stail rambut ni.. :D

mujahidah maisarah said...

huk3.sama je.stail depan. cuma belah kiri kanan cukur skit kan.. stail rambut ni mcm zain hakimi dalam cter Setia Hujung Nyawa.ngeh2

Ros Mat Saad said...

dari asyik tukar style rambut, pakai tudung jer la senang...LOL!

Umi Qi said...

Hi dear...I'm Umi Qi...tq visited my blog yesterday...awesome new look! hehehhe...ok i follow :)

O'gosh Iskandar said...

en dadi pun baru tukar style rambut dia tadi..lebih kurang je tgk..

elly nadyra said...

sesuai sangat2

Liza Razak said...

@Khamsi Abdullah : hensem ke? hehehe

Liza Razak said...

@Nadya Dyana : thank you sis :)

Liza Razak said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) : saya pun suka jugak :)

Liza Razak said...

@mujahidah maisarah : ye ke? actually macam sama je dengan style rambut yg sebelum ini..nipiskan bahagian tepi je

Liza Razak said...

@Ros Mat Saad : betul tu !!

Liza Razak said...

@Umi Qi : welcome sis :)

Liza Razak said...

@O'gosh Iskandar : sama je la diorang ni kan..hehe

Liza Razak said...

@elly nadyra : hehe..tak taulah berapa lama boleh bertahan style rambut ni

Khamsi Abdullah said...

Of course maa :P

Liza Razak said...

@Khamsi Abdullah : hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...