Sep 11, 2013

One, Two Som ! + Raya Open House




{ Kelana Jaya . 18 Ogos 2013 )


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Harini macam malas pulak nak taip entry panjang-panjang. So saya just share gambar-gambar dan keek masa saya pergi open house raya bulan lepas. Tahun ni memang penuh schedule weekend dengan open house. Sampai ada yang kami tak sempat nak pergi. Minta maaf banyak-banyak yer. Insya Allah tahun depan kami serbu pulak...hehe. Gambar-gambar ni saya snap masa open house rumah cousin Mr Kudud kat Kelana Jaya. Masa ni kelakar betul tengok Mr Kudud main 1,2 som dengan anak-anak saudara..Kemain rajin lagi dia melayan...Nasib baik saya sempat amik video diorang main 1,2 som ni..hehe





Tadi tu gambar-gambar anak-anak saudara saya, Iman & Insyirah...yang ni gambar-gambar mak diorang pulak. Comel kan kakak ipar saya ni...tak nampak macam umur 30-an pun :)


Minggu depannya pulak kami semua beraya di rumah cousin Mr Kudud kat Rawang...Masa ni saya sempat bergambar kakak ipar saya, Kak Nurul, anak saudara saya, Insyirah (sibuk je main handphone masa ni..hehe) dan Datin Nurhuda. Punyalah seronok beraya sampai tak sedar dah pukul 2 pagi...gila tak kami beraya sakan?



Love,
LIZA RAZAK





FOLLOW ME : 
INSTAGRAM | KEEK | FACEBOOK | TWITTER | LOOKBOOK

- Posted using BlogPress from Liza Pypylamb's iPad

12 comments:

Luqman Zakaria said...

sy yg tengok video nih pulak yg tergelak lebih..

dear anies said...

Sm la kite...raya thn ni pnh dgn OH...

norhidana said...

comei je nengok mr kudud main 1 2 som ngn anak2 buahnyer... suke dia melayan bdk2...

Unknown said...

whoaaa beraya sakan ye til 2 am :D

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum,

Ohhh bestnya..sofia bila dh start keje..mmg xde dh open2 house nih.. :(

regards,
Unsmiley


Nina Mads said...

best tgk video tu..hehehe comel je
awet muda kakak ipar awk..

Liza Razak said...

@luqman zakaria : comel kan tgk budak-budak tu main..hehe

Liza Razak said...

@Khai♥Rin : anies : tu laa...bdn pulak makin mendebab sebab makan banyak sgt..hehe

Liza Razak said...

@norhidana miswan : dia memang suka budak2..tu laa x de rezeki dapat anak lagi :)

Liza Razak said...

@Nurfaezah Abdullah : tu la memang sakan betul beraya..hehe :)

Liza Razak said...

@Isteri kepada Suami : tu laa..bila dah busy keje mmg susah la nk pegi open hse kan :)

Liza Razak said...

@Amanina Mads : memang awet mudah + cantik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...