Jul 3, 2012

Dian Pelangi Malaysia

♫ Jason Mraz - Life Is Wonderful


{ Butik Dian Pelangi Malaysia, Bangsar . 29th June 2012 } 


“We become imprisoned by our memories, and that makes our lives wretched.” 
Paulo CoelhoAleph


{ Pictures Taken From Instagr.am. Follow Me : pypylamb }


Jumaat lepas saya dan Mr Kudud pergi ke Butik Dian Pelangi Malaysia yang bertempat di Jalan Telawi, Bangsar. Sebenarnya ini pertama kali saya ke sana. Tujuan asalnya nak cari cardigan tie-dye yang saya akan gunakan untuk photoshoot " Fashion Against Bullying" nanti. Cerita tentang "Fashion Against Bullying " ini nanti saya akan update pada entry lain. Rasa macam gila sebentar tengok pelbagai jenis dress dan top yang bertemakan tie-dye ni. Cantik sangat !  Sebelum ini saya kurang gemar sikit corak sebegini tapi lepas tengok sendiri Dian Pelangi menggayakan tie-dye ni, terus saya jatuh cinta. Tak hairanlah sekarang ni dah jadi trend. Sudahnya saya terpikat dengan satu tie-dye batwing cardigan jumputan berwarna oren. Stylish, bold colour  dan saya fikir agak praktikal untuk saya pakai dengan maxi dress dan jeans. Nanti saya cuba gayakan pada entry Look Of The Day ok? Kalau korang inginkan kelainan pada daily outfit, bolehlah cuba corak tie-dye ni. Ada sesiapa yang pernah ke butik Dian Pelangi ni? Mesti ramai yang dah pergi kan...




Love,
LIZA RAZAK





42 comments:

Nai @ TPJ said...

Byk2 kali turun Bangsar nun, xde chance pon nak ke DP Butik. Padahal selalu jek kat Telawi itiew... Bukan hape, hampir pasti berbahaya pd poketku. Eeeiiiii atot....!

Riena Haiqal said...

sangat2 cantik la corak tu... saya suka fesyen dari Dian Pelangi ni.. nice jer. :)

Mama Gee said...

takut nk gi...takut harganya tak mampu milik...hik3
tp sure rambang mata kalo dh masuk butiknya.....

Dylla Abas said...

ok..tak sabar nak tengok Liza gayakan baju tu..cepat update ye :)

Unknown said...

belum pernah pegi lagi..x sabar nak tgk liza stylekan cardigan tu...

♥MAMASYAZA♥ said...

tak sabar nak tgk liza pakai

HeNRieTTa JoSe said...

hmm...tgk entry nie...mula teringat...plan nk shopping sebelum puasa....sebab dah puasa malas nak bersesak2....tapi dan dekat nak puasa nie...apa pown blom beli lagik...

suwara entertainment said...

sgt nice! baju diorg kebanyakannya design batik ape ntah dipanggil tu. lupa sudah..hehehehe

sisdee said...

i minat dian pelangi punya wrdrobe hehehehehehehe cntik2 kan :)

Syazana Zainn said...

cantiknya. :)

kite pon suke dgn style dian pelangi ni

tp jauh sgt nak pi sampai bangsar tu T.T

Izzati Tatie said...

wahhh..dian pelangi tuu..tapi harga dia cmne ea?msti almost mahal2 kan?

Syafiqah Hashim said...

bestnyaaa ^^
pika dh ada shawl tie dye je..

najihahfara said...

x percaya die sgt muda

Wawa T said...

Liza tengah ada SALE kan? batwing ni u dapat berapa RM after SALE?

Unknown said...

teringin cari baju nak dipadankan dengan seluar aladin encik shujin belikan...

Cho Zila said...

bestnyer dapat gak yang diidamkan... memang sangat cantik akak pun suka... tapituler harga takut gak nak msk butik dia...

miloaiskurangmanis said...

kaler yg terang....
sesuai lah dgn orang muda cam uols nok!
cantik hoccay!

Akak Kembang said...

Kak Alin selalu skodeng blog dia..memang cantik2

Unknown said...

sis ni x pernah pun g sopping2 kat KL tu.. nak kata duk jauh dr KL pun tak.. hehehe

yolanda diego said...

baru saya tahu dian pelangi ada butik di bangsar. (mmg xup to date betul sy kn)

NadyaBubble said...

Suka sangat corak DP ni !

Liza Razak said...

@Tak Pe Je ~ TPJ : nanti try la pergi time dapat gaji..mesti ok punye..hehe

Liza Razak said...

@Riena Haiqal : kan..saya pun suka jugak sebab unik

Liza Razak said...

@Mama Gee : memang rambang mata kalau masuk..hehe

Liza Razak said...

@Dylla Abas : nnti saya update yer :)

Liza Razak said...

@o'gosh : nanti saya update :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : nanti saya update yer sis

Liza Razak said...

@henrietta jose : baik beli awal2..nanti sesak

Liza Razak said...

@sue-rya qistina : tie dye sis...unik kan?

Liza Razak said...

@sisdee : memang cantik sis

Liza Razak said...

@Syazana Zainn : nanti datang kl bolehlah singgah :)

Liza Razak said...

@Izzati Tatie : harga ada yang murah dan ada yang agak mahal jugak

Liza Razak said...

@syafiqah hashim : samalah kita !!

Liza Razak said...

@cik najihah : tu lah..muda2 lagi dah pandai bisnes :)

Liza Razak said...

@wawa tasliman : around rm160 after discount :)

Liza Razak said...

@rai : cubalah tengok online..ada banyak choice :)

Liza Razak said...

@cho zila : nanti cubalah masuk butik tu..banyak baju cantik2

Liza Razak said...

@miloais milo : kalau sis pakai pon cantik jugak :)

Liza Razak said...

@alin marlini : saya pun selalu skodeng jugak..hehe

Liza Razak said...

@QueeN TerataI : sekali sekala cuba la ke sana :)

Liza Razak said...

@Nn : haa..sekarang dah tau apa lagi...bolehlah terjah!!

Liza Razak said...

@NadyaBubble : me too :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...