Jun 6, 2012

WW : Recent Activity

{ errr not really...Wordless Wordnesday }


Melepak dengan Hafiz selepas konsert Aku Sudirman Ahad lepas. Suara Hafiz memang da bomb ! Especially masa berduet dengan Siti Nurhaliza. Nanti saya akan update gambar-gambar konsert Aku Sudirman untuk next entry


Keesokkan malanmnya kami melepak menyanyi lagu KRU beramai-ramai kat tepi jalan sampai pukul 2 pagi..Gilakah??


Apa kaitan saya dengan Levi's ini? Nanti saya akan update.Tunggu !!


{ Pictures Taken From Instagr.am.Follow Me : pypylamb }


Love,
LIZA RAZAK





{IKLAN} Mari Jana Pendapatan Dari Rumah Seperti Saya & Mr Kudud !

40 comments:

TS said...

weeee...g konsert tu...
best2... :)

Unknown said...

cemana asik dapat melepak gan hafiz je ni...tu tag levis tu mesti bli seluar baru kan..kan..kan..

suwara entertainment said...

wah..glam la kwn ku sorg ni..hehehe..(ngape bedak apiz sgt tebel di situ..ngeee~)

Kakcik Seroja said...

Hafis kena jaga suara yang merupakan aset terbesarnya itu. :)

miloaiskurangmanis said...

konsert tu best ker???
ni tak sama ngan Hore Hore yg kat tv tu kan?

Unknown said...

pernah dapat tag levi's ni..diorang datang check size kita lepas tu dia bagi cutting macam mana yang paling sesuai dengan kita.. dapat voucher masa tu tapi sampai sudah tak guna..rugi je..

♥MAMASYAZA♥ said...

suara hafiz mmg best. anak2 akak pun suka

Izzati Tatie said...

msti bru beli suar levis kan..hehe.hupdate cpat.nak baca! excited nie.

Ayuni said...

awan nano!

Nurul Husna Mohd Hassan said...

update jangan tak update :)

Riena Haiqal said...

eh eh..ada hafiz ar.. sukanya dengan rambut dia.. hehehehe :)

norhidana said...

wah2 pnh aktiviti... kalu akak kul10 pun dh brt mata dik... ini kah pulak 2pg

Ahlam Miera Shafie said...

wahhhhh!!! bestnya dia.. nk ikot...kihkihkih

Liyana Anuar said...

wah, jumpa hafiz~ :)

Rin Saharina said...

vocal hafiz mmg superb. :))

dear anies said...

jeans bau kedai??

putryteya said...

seronok laa dapat jumpa HAfiz Awan Nano ! :D

Unknown said...

Seronoknya pergi konsert... Weee... tak sabar nak tunggu update dia :)

Anonymous said...

stylo la hafiz.. ^__^

ainraus said...

dah follow kat instagram yeay! :)

Liza Razak said...

@ieyla : best sangat sbb konsert tu memang happening

Liza Razak said...

@o'gosh : a ah...baru beli..tp ade sebabnya..hehe

Liza Razak said...

@sue-rya qistina : dia baru habis perform kat konsert aku sudirman ..hehe

Liza Razak said...

@kakcik : betul tu sis :)

Liza Razak said...

@miloais milo : x sama...yang ni tribute untuk sudirman

Liza Razak said...

@rai : alahai...ruginye tak guna

Liza Razak said...

@mamasyaza : anak-anak akak pon suka ek :)

Liza Razak said...

@Izzati Tatie : nanti saya update pasal levi's tu yer

Liza Razak said...

@ayuni : hehe

Liza Razak said...

nurul husna mohd hassan : hehe..harus!!

Liza Razak said...

@Riena Haiqal : comel kan rambut die? hehe

Liza Razak said...

@norhidana : hehe..saya ni mata kelawar..tu psl mata tu tahan je..hehe

Liza Razak said...

@Ahlam Miera Amirul Shafie : next time..jom ikut!!

Liza Razak said...

@yana libra : hehe

Liza Razak said...

@saharinasaharudin : kan?? mmg superb

Liza Razak said...

@khairin anies : nanti saya update cerita pasal levi's tu..hehe

Liza Razak said...

@putryteya : mmg seronok sbb hafiz sangat friendly :)

Liza Razak said...

@reena : nanti saya update yer sis :)

Liza Razak said...

@shakir rahman : yeay...mmg stylo!!

Liza Razak said...

@ainraus : thank you..saya pon dah follow kembali !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...