Sep 21, 2011

Ada Apa Dengan Pypy.Lamb ??


Ada orang bertanyakan saya apa maksud Pypy.Lamb ni? Ye laa...habis semua account social network saya gunakan nama ni.Dari email,blog,blogshop,tumblr,instagram...semua saya guna nama Pypy.Lamb.Cuma blogshop je saya ubah sedikit jadi Pypy.Lamb Studio

Meh nak cerita asal-usul Pypy.Lamb ni...Sebenarnya perkataan 'Pypy' tuh asal dari panggilan Mr Kudud kat saya.Kat rumah die panggil saya 'Pypy'.Bunyi macam manja je kan tapi sebenarnye nama tuh asal dari perkataan 'Pipi'.A ah..pipi kat muka tuh.Pipi saya kan kembung terlebih.So dia selalu perli pipi saya.Start dari situ la lekat nama 'Pypy'

Nama Lamb pulak saya belasah amik dari tajuk album Gwen Stefani , L.A.M.B.Suka sangat album tuh sampai email pon nk letak nama L.A.M.B.Sudahnya saya gabungkan je dua-dua perkataan tuh dan jadilah Pypy.Lamb !!

Teringin sangat nak ada blogshop sendiri...last-last berjaya jugak buat walaupon mula secara kecil-kecilan.Ini semua pengaruh saya kerja kat butik dulu.Makanya terhasillah Pypy.Lamb Studio..




From Puchong With Love,






28 comments:

Syafiqah Hashim said...

panggil CIK PYPY lahh lepas ni..huhuu.. :)

norinaomar said...

oohh dari haritu macam curious nak tau jugak..moga sukses ya!

~izan~ said...

akak selalu sebut papai haha..rupanya pipi yer..tp sebut dlm hati sbb akak nk sebut dgn siapa kan hehe

Cik Kasut said...

wah klas tau nama blog nie...mula2 tengok tu cam pelik gak tp selamat ada entri nie..hahahah penyelamat kepada persoalan kami...salam perkenalan :)

Unknown said...

comel juga nama tu...

Pypy lamb..:)

Salam kenal...tq drop by di blog saya..:)

ct kektus said...

Nape tak pipi.lamb je. Nmpk asli. Hehe
gurau je. ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pp gebu tue aset tau hehe

safurara said...

hehehehe nice giler history pypy.hehehe

sugar2 kapas strawberry said...

ohh begitu rupanya..kita nk pronounce pon tak reti pypy dulu..hehe

Mek Onie said...

dah agak dah pypy tu pipi..tak sweet gila,hehe :D

dhiera zainudin said...

oo..macam tu ke? pelik juga dengan nama ni~ susah nak ingat. tapi dah tahu sejarah ye, senang la nak ingat~

Liza Razak said...

@syafiqah hashim : erkkk...

Liza Razak said...

@norinaomar : tengkiuuu :)

Liza Razak said...

@izan : comel je akak ni komen...hehe

Liza Razak said...

@cik kasut : salam perkenalan jugak !

Liza Razak said...

@yus : sama@ :)

Liza Razak said...

@siti kektus : konon2 nampak style sikit letak Pypy tuh..hehe

Liza Razak said...

@baby (mama amana & arief) : betul tuh..aset jugak..kan kan

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : tengkiuu

Liza Razak said...

@sugar2 kapas strawberry : ye ke? sekarang mesti dah tau kan..pelik sebenarnya nama tuh..hehe

Liza Razak said...

@meaw : dah tau ek..hehe

Liza Razak said...

@dhiera : sekarang mesti dah ingat kan :)

Mak Izz said...

tau dh tang pypy tu. lamb tu pn akak agak mesti pengaruh dr gwen. rupanye betoiiii...

Akak Kembang said...

nama yg comey..

Liza Razak said...

@mak izz : akak ni pandai betul teka..mmg tepat pulak tuh :)

Liza Razak said...

@alin marlini : tengkiuu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ITU KESAH NYE....

♥MAMASYAZA♥ said...

pipi kembung tu la yg cantik, berseri seri, apa kelas kalo pipi cengkung...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...