Sep 22, 2011

Pypy.Lamb Studio : Campaign 8.What a Beautiful Raya

 Pypy.Lamb Studio.Campaign 8 . What a Beautiful Raya . Pre Loved & Brand New Collection

Fashion fades, only style remains the same
- Coco Chanel


Hari ni saya baru je released stok baru Pre-Loved & Brand New Collection untuk Pypy.Lamb Studio.Ada banyak choice dari baju kurung pahang,kebaya, maxi skirt, dress dan banyak lagi.Semua ni pre-loved collection saya, dan kawan saya, Yoshie Natalia & Eza.Ada sebahagiannya masih baru.Kat sini saya hanya tunjukkan sebahagian sahaja...kalau berminat boleh jenguk ke blogshop saya, Pypy.Lamb Studio


Untuk campaign ni saya ada buat promotion..FREE POSTAGE. So tak perlu pening tak bayar postage fee lagi..Korang cuma bayar harga yang ada ni jer.Senang kan? Tapi valid untuk campaign 8 - What a Beautiful Raya ni sahaja


Rosie Pink Kurung Pahang, RM 40


Polka Dot Kurung Pahang, RM 40


Mustard Maxi Skirt, RM 20


Back To School Pinafore, RM 25


Pleated Maxi Skirt, RM 30


Embroidered Long Sleeved Ethnic Blouse, RM 25


Peach Kebaya Top, RM 25


Off Shoulder Buttoned Pink Sweater, RM 25

Cara-cara nak order saya ada inform dalam blogshop...kalau ada apa-apa pertanyaan boleh komen kat entry ni ok??


XOXO,







12 comments:

MiYOKO SuKi said...

cntiknye baju kurung pahang tuu...sgt2 sweet..

chiLleD...!! said...

cantik..

Unknown said...

seriously, how can i find a nice top like you...sume cantik2..nak bli, tapi preggy lagi..x reti nak budget...kene tunggu lepas preggy la kot baru bole shopping...slalu usha...tapi tgk u macam kecik sangat je...takut nak bli plak...

exora said...

salam kenal liza...
ada butik pakaian ke..kt ne

Emancipated Pt Ltd. said...

polka dot. aumm!

dhiera zainudin said...

suke yg polka dot tu.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua cantek2...

Pesona Algebra said...

Polka Dot ! grrrrrrrrrrr

Ct Aja said...

comelnya baju kurung 2... saiz bape tu..

Aisya J said...

CANTIKNYAAAAAAAAA KEBAYA PEACH TUUU! :O

Wawa T said...

cantik2 your collection.. nati nak grab at least 1.. :)

Unknown said...

akak2.. dress putih/blue x de ke??
p/s: tgh pening kepala cari baju for dinner-.-"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...