Sep 7, 2011

La Bellezza Di Eid Mubarak Pt 1

# The Beauty Of Eid Mubarak.30th August 2011.Gopeng,Perak


Selamat Hari Raya !! Dah lama saya tak update blog.Rasenye dah seminggu  lebih tak update.Saya baru je balik dari Penang pagi Isnin lepas.Letih sangat sebab seminggu beraya sakan.Dari Bota-Gopeng-Tanjung Piandang-Butterworth- Kangar -Padang Besar-Sungai Petani-Penang.Memang tak da mase sangat nak update blog.Bila ade free time saya penuhi dengan acara tido..hehe.Itu pon tak cukup


Ini semua antara gambar-gambar saya masa Hari Raya Pertama di Gopeng,kampung sebelah mak saya.Ada lagi gambar lain tapi save untuk next entry ok?Raya kali ni saya rasa antara yang paling best sebab merata-rata saya travel.Lepas tuh boleh rasa pelbagai jenis masakan.Sampai dah berisi badan saya !!


Hari Raya Pertama saya hanya pakai jubah.Sehelai baju kurung pon tak bawak.Tema baju raya tahun ni adalah Orange + Black.Actually tak plan pon.Kebetulan je sama.Mr Kudud pakai baju raya tahun lepas.Alasan tak beli - jarang pakai baju melayu so tak payah beli tiap-tiap tahun.




Selain dari boleh merasa masakan best-best,saya dapat beraya rumah saudara-mara sebelah Mr Kudud yang saya tak pernah jumpa lagi sejak berkahwin tahun lepas.Ramai tuh...sampai nama pon kadang-kadang saya terlupa...huhu.






Ada banyak gambar photoshoot raya saya belum edit.Dah siap nanti saya share kat blog.Tak sabar nak blogwalking tengok suasana hari raya blogger lain.Mesti best kan??

p/s : Kalau tinggal blog lama-lama mesti jadi lembap otak untuk menaip.
Do follow Mr Kudud's blog http://imranlegacy.blogspot.com :)

From Puchong With Love..







29 comments:

TS said...

bestnye raye kat kampung sis..
environment kampung yg sush nk cri..huhu
anyway..nice pix..

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh cantik liza berjubah

nadiaazira said...

kampung tu mcm best je...
nadia sepatutnya pakai abaya hitam tahun ni, dah plan dengan ibu sejak raya tahun lepas lagi...tapi last minit ibu tak nak beli...huhuhu...pakai lar baju kurung....

tak sabar nak tunggu next entry you...hehehe =)

Cik Kiah said...

dear, u r awesome! hikhik

Imran Izham a.k.a Mr. Kudud said...

Rasa cam nak raya je tetiap hari... best... heh.

Unknown said...

lawa pic raya & juga abaya tuh.. selamat hari raya

safurara said...

manis je berjubah hitam.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nice pic...
selamat hari raye...

Rtp Farra Arisha said...

beraya dalam suasana kampung sgt menyeronokkan :))
u and ur mr.kudud look so lovely in those picture! and u cantik in abaya! :)

Unknown said...

I miss my kampunga rite now=="
ur black abaya sgt nice. u n ur husbnd really sweet:D pe kabo chombee, chicken n cooter? hehe
btw, akak tau x mna nak beli maxi dress bwh rm100?

Pocket said...

wah, kamu berjubah!!
cantiik!!

PS Gambar 'menumbuk' tu sungguh menarik:D

syakirahmn said...

sang suami pn berblogging jugak ;)

slamat hari raya sis liza!

MiYOKO SuKi said...

sgt2 cntik...

selamat hari raya, liza...

Unknown said...

wah...
cantek nye kampung u....
ader sawah padi lagik, pastu ader jambatan kecik tepi parit kecik...
wah....
abaya u cantek. mau carik jugak lar.
selamat hari raya aidilfitri cik liza

Liza Razak said...

@ieyla : tengkiuu :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : terima kasih :)

Liza Razak said...

@nadiaazira : x pe..tahun depan kan ada lagi..boleh laa pakai abaya :)

Liza Razak said...

@nadiaazira : x pe..tahun depan kan ada lagi..boleh laa pakai abaya :)

Liza Razak said...

@cik kiah : owhh..terima kasih !!

Liza Razak said...

@imran izham : kat rumah pon kite boleh raya tiap2 hari..hehe

Liza Razak said...

@mek norfa : tengkiuu & selamat hari raya !!

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : tengkiuu :)

Liza Razak said...

@meniti senja : selamat hari raya !!

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : tengkiu so much sis :)

Liza Razak said...

@putput : tengkiuu..kalau nak byk choice try pergi jalan telawi bangsar.kat sne ada berpuluh-puluh butik..mesti ada :)

Liza Razak said...

@pocket : tengkiuu :)

Liza Razak said...

@shakey : selamat hari raya to u too !!

Liza Razak said...

@miyoko suki : selamat hari raya :)

Liza Razak said...

@cik aletheea : tengkiuu & selamat hari raya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...