May 1, 2011

Hidup Seorang Perokok Tegar (Bangsar Photoshoot Pt 1)

Semalam kitorang jadi kutu lepak kat Telawi Bangsar.....Selain melepak tepi tangga jadi satu keje pulak mengambil gambar kutu-kutu lepak ni membuat aksi masing-masing kan....haha.So mari laa layan gambar yang saya edit dan repekan saya yang merapu gila ni.Ayat yang kat bawah ni saya reka-reka je.Tak de kena-mengena dengan Mr Kudud Hidung Terpacak kat bawah ni..huwa huwa huwa


Inilah kehidupan seorang perokok tegar ( Part 1)



Saya seorang perokok tegar...sangat tegar sampai tak boleh berhenti.Saya suka rokok tapi saya suka makan jugak.Rokok dan nasi sama penting dalam hidup saya.Saya punya bini yang gemok,boolat dan suka membebel.




Oh indahnya kepulan-kepulan asap yang keluar dari hidung terpacak saya.Terasa seperti berada di dalam kepulan-kepulan awan yang memutih.Oh indahnya.....



Walaupun saya perokok tegar tapi saya suka membaca jugak.Sebab saya ni memang bajet book worm dan mahu nampak cool...Huwa Huwa Huwa (mampus aku kalau Mr Kudud baca ni...)


Ini lah kehidupan saya sebagai perokok tegar...


From Puchong With Love....



13 comments:

InaAchik said...

memula baca ingat mr kudud yg tulis... skali bini dia da... :p

Aleen Aiden said...

kewl!saye kenal seorg perokok tegar.tegar level paling tggi.hu3

MiaDiera said...

haha kenapa macam sedih je kehidupan perokok tegar nie:D

Diari Si Froggie said...

haha..abeh la kalau dia bc nanti :P

MyraEdora said...

penuh bongkak n bangga itu perokok tegar..hehehehhee
style der.. =)
nice!!!

Liza Razak said...

@Ina achik : hehehe...nampak sangat menipu kan...kesian mr kudud tuh

Liza Razak said...

@aleen aiden : sapekah itu??hehehe

Liza Razak said...

@miadiera : memang sedih pasal bini die yang tulih..kena kasi merapu sikit..hehe

Liza Razak said...

@aida omar : tu laa...entry ni macam entry mintak pelempang je kan.harap-harap die x baca laa

Liza Razak said...

@myraedora : tengkiuu !!

Anonymous said...

boleh jadi model pasni.. :)

Liza Razak said...

@makdara terdiva : model laa sgt kan..dah tua dah..hehe

Liza Razak said...

@miyoko suki : mcm ntah ape2 je kan...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...