May 24, 2011

Chombee Sudah Jadi Budak Baik

2-3 hari ni..saya perasan Chombee sudah bertukar menjadi budak baik.Tak de laa baik sangat..hehe.Cuma kurang buas dari biasa.Tapi sekarang dia dah boleh terbang dalam rumah...memang macam sangkar burung rumah saya dibuatnya.Habis semua kepala orang dia hinggap....ganas kan??

Sekarang sebelum tido..Chombee suka dengar lagu Bruno Mars..Wajib yer!! Lepas tu saya ataupon Mr Kudud kena nyanyikan apa-apa lagu kat dia.Kalau tak nyanyi,nanti dia gigit bibir kitorang sampai kitorang sambung nyanyi balik..hehe

Gambar ni saya baru snap tadi...kebetulan pulak si kecik ni tengah gelengkan kepala...hehe.Saje buat muka bajet cute laa tuh.





Sekarang dia tengah tido..so boleh laa saya buat kerja rumah.Kalau tak nanti,dia kacau saya..


See ya !!


From Puchong With Love...



13 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

amboiii...
bebas nye...
hehehe...

wanda arry said...

cutenya dia

CutieIntan said...

amboi chommbee noo..nana dia ada dak??

Cik Muda Sae said...

comelnye!

KAMIHIDUP said...

wow, ada burung. :)

mOon jOhari said...

ambOi burung zaman la ni...pandai buat permintaan bruno mars lagi...hikhik...

ana love apez said...

owww bru taw die bru pandai terbang.. ingatkan mmang dri die lahir lgi dah taw terbang. ayooo comel je chombee ni. bulu die bersih!! geram tengok..

Kakzakie said...

Habis dia membuang dlm rumah ke? Alahai rajinnya melayan....

AiDa AzRyN said...

comelnye! ;D

eLLa said...

comeynyer...

cikji said...

waaa pestaim jupe org pompuan ambik little bird as dorang punya pets!

comey!

Epal Hirata said...

akak...comelnye..
nak jugak..

kocix! said...

rare nih! pandey btoi combi posing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...