May 24, 2011

Pakai Baju Kancing La Suasa..

Ini antara adegan Mr Kudud mase pegi kenduri di rumah Ehsan ahad lepas.Suka betul buat perangai.Nak bergambar punya pasal sanggup pinjam songkok dan spek Ray Ban kawan-kawan.Ingatkan bini die je yang suka camwhoring,laki dia pon sama jugak !!

Dia ingat kalau bergaya macam tuh...ala-ala P Ramlee laa.Sekali ade sapa ntah cakap rupa macam orang buta mintak sedekah...Bila ditengokkan balik...aisey...ade rupa laa !!




Muka macam mintak pelempang...hehe



Itu saja cerita untuk pagi ni...pagi ke?dah tengah hari laaa !!

From Puchong With Love....




10 comments:

KAMIHIDUP said...

cantinya picture yang ada dalam setiap entri. :)

Anisa Hang Tuah said...

nice photo
:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

smart2...

CutieIntan said...

nice photo liza

Liza Razak said...

@kami hidup : terima kasih !!

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : tima kaceh !!

Liza Razak said...

@meniti senja : thank you

Liza Razak said...

@cutie Intan : terima kasih kat awak jugak

mOon jOhari said...

sume org dh puji gambaQ2 nih...so mOon xmo puji la,....hikhikhik...

aaa...hikhikhik...hamek...kan dh kena...ada gaya org buta mintak sedekah...

Liza Razak said...

@moon johari : betul kan??hehe..kompom lps ni saya kena mrh ngn mr kudud..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...