May 6, 2011

Tag By Eyka Lai Kha !!

Saya sudah ditag oleh Cik Eyka Lai Kha yang comel untuk menjawab soalan-soalan cepu mas ni...hehe.Sori laa semalam tak sempat nak buat entry ni sebab satu hari tak de kat rumah.
 
 


Baik laa...saya jawab sekarang !!


1)  4 Perkara Yang Menggambarkan Liza Razak

(adoi...susahnya soalan...hehe)
~ Garang ( Wahh...ni selalunya kat Chombee dan Mr Kudud je)
~ Talkative ( Boleh pot-pet tanpa henti selama 4 jam..hanya berhenti bila pergi toilet dan minum air sahaja )
~ Passionate 
~ Suka shopping


2) 4 Nama Manja

~ Pypy (ni Mr Kudud kasi pasal pipi saya boolat)
~ Kak Yong ( nama panggilan di rumah )
~ Umang
~ Liza


3)  4 Perkara Baik Yang Kamu Buat Hari Ini

~ Masak macaroni goreng
~ Mandikan iguana saya
~ Kemas rumah
~ Basuh baju


4)   4 Tempat Yang Nak Sangat Pergi

~ Mekah
~ Mauritius
~ Bali
~ Sipadan


5) 4 Benda Wajib Bawa Keluar

~ Camera  
~ Perfume
~ Purse
~ Compact Powder


6) 4 Perkara Terakhir Kamu Buat Sebelum Join Contest Ini

~  Tido ( hehehe..saya memang kaki tido )
~ Check E-mail
~ Makan Biskut Munchy
~ Layan channel Fox


7) 4 Orang Paling Kamu Sayang Di Dunia Ini

~ Family ( Abah, Mak, Peloq & Adik )
~ Mr Kudud ( Sayang woo....)
~ Chombee & Chicken ( Boleh kira sekali ke..pasal diorang ni haiwan..hehe )
~ Kawan -kawan baik saya



8) 4 Jenis Ragam Manusia Kamu Jumpa Hari Ini

~ Motivated
~ Pemalas
~ Pendiam
~ Busy Body



9) 4 Misi Yang Mesti Kamu Capai Dalam Tahun Ini

~ launch online shopping blog saya  PypyLamb.Com
~ Tambah lense baru untuk DSLR saya
~ Belikan gitar LTD untuk Mr Kudud
~ Ada studio sendiri dalam rumah



10) 4 Habit Buruk Kamu

~ Suka Tido
~ Pemalas 
~ Suka makan depan TV
~ Tido lewat



11) 4 Perkara Yang Kamu Fobia

~  Driving dalam hujan  ( Pernah accident teruk last year )
~ Lipas
~ Bunyi guruh dan kilat
~ Tempat yang sangat tinggi ( gayat giler !! )


12) 4 sebab join contest ini

~ Sebab ditag
~ Malas nak fikir idea untuk entry terbaru
~ Boleh laa orang tau pasal saya sikit
~ Tak de keje...hehe



Saya nak tag orang pulak !!









From Puchong With Love....



12 comments:

mOon jOhari said...

gud luck!
simple je kamu ni...suka!

ann dhaniah said...

macam best je..nak join la.. ;)

puteri ain said...

macaroni goreng ? yummmy !!

pikalurve said...

thank you tag :)

MiYOKO SuKi said...

dear, bile nk launch online shop tuuu... :)

cant wait to shopping there..

Liza Razak said...

@ moon johari : tima kasih!!

Liza Razak said...

@ann dhaniah : join laa sekali...!!

Liza Razak said...

@puteri ain : yupp...meh join sekali makan.ade lagi ni..hehe.tp x tau laa sedap ke x..

Liza Razak said...

@pikalurve : sama2 :)

Liza Razak said...

@miyoko suki : online shopping ek...dalam proses..dlm bln ni jugak launch.ape2 saya update kat blog ek

InaAchik said...

eh, ada nama ina achik di situ...
oke2, akan tunaikan tanggungjawb! heheheee...

I'm not a girl , not yet a women said...

cun!

hehe...

tengs liza razak.
suka style kamu .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...