May 23, 2011

Makan Kambing Golek Di Rumah Ehsan Selamat

Sabtu malam lepas....kami dijemput oleh Ehsan untuk menghadiri majlis doa selamat di rumah beliau kat Sg Buloh..Bab makan ni jangan ditolak.Dia cakap ada kambing golek...haha.Rugi hape kalau tak join sekaki kan.Sambil-sambil tuh boleh la tolong apa yang patut.Tak kan datang makan je kan..hehe
Terliur tak tengok kambing ni?? uishh...kitorang memang tak malu..siap ulang makan banyak kali tuh..hehe.Selain dari kambing,ada ayam bakar,jagung bakar,dan ikan patin bakar...


Ramai kawan-kawan kitorang yang hadir...Walaupon hujan renyai-renyai tetap tak mematahkan semangat diorang datang untuk memeriahkan majlis


Muka-muka yang happy bila dapat makan kambing...






Muka saya macam kambing...



Habis je makan..kitorang tolong Ehsan menyiapkan signboard...



Borak punya borak...tak sedar pon kitorang lepak sana sampai 12.30 pagi..punya laa lama sampai ada yang dah tertidur...



Ok..jom kita sambung lepak kat mamak pulak !!!


Akhirnya...kitorang berjaya balik rumah dalam pukul 4.30 pagi setelah kekenyangan minum kopi superbest dan teh o ais di mamak Anuja,Sri Damansara



From Puchong With Love...


11 comments:

eLLa said...

terliur tgk..
best nyer ..

KAMIHIDUP said...

kambing sedapnya!!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lapo tetibe...

Biha said...

peh..meleleh air liur tgok kmbing golek tu..

Liza Razak said...

@ella : mmg terliur..nk pulak kalau dapat makan..siyes sedap gile

Liza Razak said...

@kamihidup : sedp sgt..saya suka mkn kambing !!

Liza Razak said...

@meniti senja : kalau lapo..gi mkn cepat !!

Liza Razak said...

@biha : mmg sedap sgt..aritu saya makan byk kali..gila x malu kan?hehe

norinaomar said...

Aduhai..sedapnya kambing tu liza..luahan cemburu dari seorang pemakan kambing yang tegar

Nowa Buddin said...

sedap nya!!!!

Liyana Zahim said...

Xpnh mkn dging kmbing.. Sbb org ckp daging die pns.. Sdp ke ek? Ase cam dging lmbu ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...