May 26, 2011

Chombee Budak Busuk


Hari ni saya sangat marah dengan Chombee sebab satu hari ni dia asyik kacau saya.Dari saya nak mandi sampai laa memasak...Geram betul !! Asyik berkepit je dengan saya.Tinggal sekejap pon tak boleh....Ape laa kau ni Chombee..baru je puji-puji semalam.Tak boleh berdikari langsung !!



Bajet posing konon...padahal dia tak tau saya tulis " Chombee Busuk " kat atas kertas tu..hahaha.Padan muka kau !!

From Puchong With Love...



20 comments:

rara pinkmafia said...

alahai so comelsss la liza...mmg bela dye dh lame ke?

MiYOKO SuKi said...

kalo die paham, camne...sian die...

ana apez said...

kesian chombee teraniaya.. hehehe~

puteri ain said...

hehhe.. comel je :)

Mama Gee said...

alahaii shomelnyaa dia...mmg tak lari eh...

cik chinta said...

cambest je bela chombee ni, dia x membuang bom atom sepah2 ke?

Azhariah Zuber said...

sgt comel n petite

Nina Aman said...

cutenye chombee..chombee ada grooming2 tak?hihi

unieMARKS :) said...

comel la ! nak pinjam buleh ? ngee

MiaDiera said...

haha nama dia sangat comel:)

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : a ah..bela Chombee ni dari umur dia baru 5 hari..hehe

Liza Razak said...

@miyoko suki : kalau dia paham pon bagus jugak..nakal sgt laa..hehe

Liza Razak said...

@ana apez : tuan dia pon teraniaya jugak tau...kesian tak saya?

Liza Razak said...

@puteri ain : terima kasih .nnt saya ckp kat Chombee ek

Liza Razak said...

@mama gee : a ah...x lari pon.kalau dia terbang pon dalam rumah je

Liza Razak said...

@cik chinta : dia membuang jugak..tapi kat tempat-tempat tertentu je...mmg kena selalu cuci rumah..hehe

Liza Razak said...

@nina aman : die grooming sendiri je..hehe.chombee ni suka mandi tau..hehe

Liza Razak said...

@azhariah zuber : budak ni comel tapi nakal sangat

Liza Razak said...

@uniemarks : pinjam laa...tapi kena la tahan dengan perangai chombee yang nakal gile ni..hehe

Liza Razak said...

@miadiera : dah tak tau nk kasi nama ape dah kat budak ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...