May 4, 2011

Hobi Baru Yang Sangat Mengasyikkan

Sekarang ada hobi baru pulak....cuba teka apa dia??? 


Camwhoring??

Bukan laa...itu memang sejak lahir lagi suka bergambar...


Mesti malas nak teka kan?


Tak de la best sangat hobi saya ni....sekadar nak mengisi ruang-ruang kosong yang buruk kat fridge saya kat rumah






Sekarang ni baru ade 3 je...baru nak kumpul...fridge magnet burung kenyalang tuh Mr Zalli yang kasi bulan lepas...tima kaceh!!

Kalau ada sesiapa yang nak menderma...pos laa kat saya...hik hik...dah terkinja-kinja sangat nak kumpul banyak-banyak ni..hehe


From Puchong With Love...





8 comments:

nur athirah said...

alahai . comey nye :) nak 1 bole ?

rara pinkmafia said...

umah mak metua rara dh penuh pintu peti ais nya.best bile tgk =)

Liza Razak said...

@nur athirah : alaaa...ade 3 je..nnt tunggu saya kumpul byk2 dulu..pastu saya kasi 1 boleh? :)

mOon jOhari said...

ala chumilnya org ulu 2... suka2... ^__^

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : ye ke?wahh..jeles2..saya pon nk kumpul byk2 laa mcm tuh

Liza Razak said...

@moon johari : itu pon kwn bagi jugak..hehe

Alin Marlini said...

Saya juga pengumpul egar FM nih..ada lebih 50 FM kat peti ais saya tolak yg kena pecah dek anak-anak...hehehe

Cik Su Life Cycle said...

habis la ais box kat umah dia penuh dengan benda nie ja.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...