May 16, 2011

Selamat Pengantin Baru Ehsan & Elly


Semalam merupakan majlis persandingan rakan baik kami..Mr Ehsan & Mrs Elly di Pandan Lakeside Club  Pandan Jaya..Saya dan rakan-rakan pon join sama untuk rombongan pengantin..hehe.Happy sangat akhirnya mereka selamat berkahwin


Cute gila wedding theme diorang..warna biru dan pink..




Paling saya suka...dress Elly !! Cantik giler...Everything perfect...dari mekap sampai laa ke kasut..



Masa ni Ehsan tengah menyanyi lagu Anuar Zain..Romantik gile time tuh....







Adegan sebelum masuk ke dalam dewan...hehe




Adoiii..gojes betul Elly ni..nk ngorat boley??


Ni paling tak boleh blah...sebelum masuk dewan hisap rokok dulu...boley??




Now...ready to go...!!




Gambar kitorang?? Mesti laa ada...tapi tak muat nak letak dalam entry kali ni..hehe...Kejap lagi atau esok saya upload lagi ok??


p/s : Saya dan Mr Kudud mendoakan kalian berbahagia sampai bila-bila ! PEACE !


From Puchong With Love...




21 comments:

KAMIHIDUP said...

dua-dua smart. :)

Liza Razak said...

@kamihidup : ah ah..sweet je kan

Anisa Hang Tuah said...

sgt romantic
:)

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : tima kaceh (bagi pihak ehsan & elly ) hehe

puterinuraqiliah said...

dua-dua comel! kecik jeek. sweeet!

norinaomar said...

simple + neat...kalaulah kenduri kawen kat kampung boleh buat macam ni,akan ku peluk ibuku ketat-ketat..haha

Liza Razak said...

@puterinuraqiliah : comel kan?? :)memang comel & sweet

Liza Razak said...

@norinaomar : boleh jugak wat kat kg..yg penting kena kreatif..kan??

Lady SharpShouter said...

weih, gila smart.terkesima aku tgknya.gambo ko mana?cepat2 nak terkesima lagi.haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat pengantin baru...

zEri sAfEerA said...

ada iras la.
alamak! esok plak eh? hehe :D ok

...me... said...

perfect...nak tgk gamba liza dan pasangan plak..:)

MiaDiera said...

lawanya dress dia,jelesss hehe

EZAN IDMA said...

simple n smart!

Liza Razak said...

@Ladysharpshouter : dah upload dah...hehe

Liza Razak said...

@meniti senja : nanti saya sampaikan kat pengantin yaa

Liza Razak said...

@zeri safeera : a ah..saya dah upload dah..hehe

Liza Razak said...

@me : hehehe...saya baru upload..tgk laa..tp x lawa pon..kih kih

Liza Razak said...

@miadiera : lawa kan..saya pon jeles jugak..hehe

mzhany said...

liza, hisap rokok, nak hilangkn gemuruh ker hihihi ;)

Mama Gee said...

lawaa baju pengantin..love the kalerr too...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...