Aug 25, 2011

Famous Amos.Turkish Delight

Hari ni memang saya letih gile..letih-letih pon sempat lagi update blog kan??hehe.Memang letih sebab saya dah start mengemas rumah dan packing barang sikit-sikit sebelum balik raya.Yang paling tak tahan tuh barang-barang haiwan kesayangan pon kena packing sekali.Kena cuci cage cooter,chicken dan chombee.Siapkan mandikan diorang lagi...hehe.

Bila dah letih tuh mula laa malas nak memasak.Nasib baik laa bila Mr Kudud balik dari kerja petang tadi,dia bawak hamper yang besar...wahhh..excited betul.Nak tau hamper ape?? Hamper dari Famous Amos !! Macam-macam ada...dari cookies sampai laa chocolate...



Saya cakap kar Mr Kudud yang saya tak larat nak memasak, dia senyum je.Dia cakap apa susah...hamper kan ada..hehe.Sudahnya, buka puasa tadi,kitorang makan cookies Famous Amos..hehe.Pukul 9 lebih baru keluar makan kat gerai siam tepi Giant sebab saya nak makan laksa thai..hehe

Ini antara cookies dan chocolate yang ada dalam hamper




Ini Turkish Delight.Beria bukak laju-laju sebab nak tau apa rasanya kan.Bila makan je...adehh..manis sangat.Terus tutup balik dan makan cookies je..hehe


Konon nak diet tapi bila nampak chocolate...terus buat-buat lupa..Apa laa...

p/s : Esok ada benda best saya nak cerita !! Nanti saya update ok??

From Puchong With Love...






18 comments:

Scha Nazri said...

kak, nak sikit!!!!!


#14 Wordless Wednesday!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lupa kan la diet buat sementara...
heee...

Pocket said...

huuumang aih, turkish delight tu nampak cam kueh makmur :D

hamper dari famous amos?
beshnyaaa dok pekan,
pocket kat sini famous amos tu pung rasanya tak der within 30km.. adehlaa..

~izan~ said...

jadi jugak mkn coklat utk berbuka yer hehe...

ina said...

wawaa... famous amos! i likeee! da lme tak mkn...

♥MAMASYAZA♥ said...

kalo anak2 akak tengok ni...sah2 le diaorg suka. depa bertiga mmg hantu cookies famous amos ni. akak lak suka kumpul kotak2 coklat tu, cantik2

Mek Onie said...

coklat la best!hiks :)

Liza Razak said...

@syazana : mari dtg rumah amik sekotak :)

Liza Razak said...

@meniti senja : lupa terus nampak gayanya..hehe

Liza Razak said...

@pocket : kalau pergi bandar nanti..boleh la beli.yang ready made dah siap packaging bkn jual kat supermarket ke..nnt boleh laa beli

Liza Razak said...

@izan : janji ado..betul x? sedap gak mkn time bukak puasa..hehe

Liza Razak said...

@ina : nanti ade time..beli laa...sedap woo

Liza Razak said...

@mamasyaza : same laa dgn saya..saya selalu simpan kotak2 ni..cute kan?

Liza Razak said...

@meaw : coklat mmg best !!

Izzati Liyana Sabri said...

seronoknya..saya suka gila famous amos.

bestlah husband tak cerewet nak makan. kalau yg jenis nk makan berat tu je, payah. lagi2 utk saya yg bkn malas je, tapi tak reti masak. :)

kyOkoHayaShi! said...

akak !!! maw2 yg ne !!! -____-

ade double chic choc cookies x ?? hehe

Liza Razak said...

@izzati liyana : tu laa..nasib baik dia layankan je..hehe.kalau kena masak jugak..mmg x larat!

Liza Razak said...

@kyokohayashi : alamak..dalam hamper tuh x de laa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...