Aug 5, 2011

Wedges + Maxi Dress


Last weekend balik dari Bakau Gruv,saya dan Mr Kudud terus pergi One Utama untuk window shopping.Tapi sudahnya dah tak jadi window shopping dah.Akhirnya jadi shopping sakan.Ini semua gara-gara sale kat Padini.Storewide pulak tuh Huh..murah betul..Nasib baik masih beringat..kalau tak habis duit dalam purse!!

Dalam banyak-banyak item on sale,dua benda ni je yang saya rembat sebab Mr Kudud pon shopping jugak.Biasa lah...dia pon suka bergaya gak.Tak mau kalah kan..haha.Maxi Dress dan Wedges..dua benda alah ni la membuatkan saya berjaya mengepau Mr Kudud sebanyak RM 100++.Berbaloi jugak sebab dapat dua barang.Lama jugak saya belek-belek maxi dress dan wedges ni sebab takut nanti tak pakai.Nanti rugi je beli kan.

Saya rasa ramai jugak dari kalangan rakan blogger yang shopping kat Padini jugak last week.Mesti banyak korang borong kan.Sekarang ni saya rasa almost semua tempat ada sale.Kena bijak berbelanja.Saya dah tak nak masuk shopping complex lagi.Takut tershopping lebih...Melainkan kalau nak beli keperluan untuk raya,baru saya akan pergi.

Saya ni selalu ada problem kalau nak beli maxi dress.Kalau berkenan je, mesti dress tuh pendek.Last week bila dah terjumpa maxi dress yang betul-betul labuh + murah pulak tuh,terus buat muka comel kat Mr Kudud..hehe.Nasib baik dapat..kalau tak memang muka terus bertukar jadi Princess Fiona Shrek !!


Saya tak sempat lagi pakai maxi dress dan wedges ni lagi.Nanti bila saya dah pakai,saya akan update dalam blog ok?




From Puchong With Love...








17 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cun....

myra yusreena said...

aww jelesh ngan itu wedgess..sgt oh-sem!!pinjam bulee??hikhik

Yana Kama said...

saya ada wedges stail camtu jugak..sedap owh pakai,sangat best sebab dia macam full kat depan kan..Nice nice :D

Cik Kiah said...

mesti smart an...cecepat la pakai!

merahitujambu said...

dh jadi trend pakai maxi ni...cantik tgok kesesuaian org..salam ramadhan

Liza Razak said...

@meniti senja : tengkiu!!

Liza Razak said...

@myra yusreena : boleh..no prob tp saiz sy besar tau!! hehe

Liza Razak said...

@lee-yan-naa : best kan? x sabar nk pakai jugak ni

Liza Razak said...

@cik kiah : baik..saya akan pakai secepat mungkin !!

Liza Razak said...

@merahitujambu : salam ramadhan utk awak jugak !!

InaAchik said...

kite pon pergi masa sale padini tu tp x jmp pon dress tu! :(

sudahnya achik jer soping lebey. kite dpt shade ngan shawl jerk...

azhariahzuber said...

cantiknya maxi tu...suka!

Etong said...

the wedges looks great and trendy! :) you would look beautiful, as always sis hehe

Encik Psychopath said...

wah. fashionista.

sarah honey said...

sis liza wedges tuh seriously smart! <3

Rtp Farra Arisha said...

and yes, that wedges is suit for u. hehe.
arisha pun lebih suka pakai wedges compare to heels (sometimes)
heyy, maxi dress itu lawa. belikan jugak untuk arisha boleh? hhi ;)

puteri ain said...

fuyoo . lawa . cant wait tuk post bila dah pakai :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...