Aug 7, 2011

Donut Gemok Macam Saya

Malam tadi akhirnya saya berkesempatan membuat donut idaman saya.First time buat tau..Mula-mula ingatkan susah sangat nak buat..rupa-rupanya mudah jugak!

Sepatutnya saya nak buat untuk juadah berbuka puasa tapi petang tadi memang tak sempat.Jadi,pukul 9 saya buat jugak sebab tak sabar nak tengok hasil donut saya..hehe.Mr Kudud pon sampai tak mau makan nasi sebab nak jamah donut dulu..hehe

Ini lah hasil first time buat donut.Donut saya semua gemok-gemok macam saya..hehe.Terlupa pulak saya letak baking powder.Memang confirm lagi mengembang.Rasa? Tak de laa sedap sangat macam Big Apple ataupon J Co Donut tapi saya tengok Mr Kudud makan sambil senyum dan kata sedap (tak tau laa kalau pura-pura sebab nak ambil hati kan..hehe

Rupa memang buruk sikit.Tangan saya ni memang tangan tak berseni sikit.Ikut suka je buat besar kecik.Tapi saya puas hati sebab berjaya buat donut!! Yeay!!

Inilah hasilnya!! Gemok kan??



[ Photo From pypylamb's Instagram ]

From Puchong With Love,
Liza Razak

11 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

giler debab...
:)

Etong said...

hahaha sangat gemok!

sarah honey said...

yummmeyhhh! pos sini sikit donat debab tu :D

♥MAMASYAZA♥ said...

yang penting sedappppp

Yana Kama said...

takpe Liza,rupa tak penting janji sedap kan..ekekeke saya tak pnadai buat kuih cantik2..asal buat je mesti comot..hehehe,yang penting habis kan :D

Rtp Farra Arisha said...

uishh, pasti sedap tuuu! on the next time, bolehlah buat donut lagi and arisha boleh makan plak. hehe.

hamzah ian said...

wahh.. lama tak mkn donut..

Zura Tahir said...

gemuk2 pun masuk mulut terus hilang..hehhe..

Liza Razak said...

@meniti senja : hahaha..macam tuan dia kan..hehe

Liza Razak said...

@etong : a ah..makan satu je dah kenyang..hehe

Liza Razak said...

@sarah honey : nnti bile sy buat lagi..saya pos kan kat awak ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...