Aug 15, 2011

The Legacy Of Imran Izham



Ade cite hot nak cerita ni...bukan...bukan gossip yer.Kan sekarang ni sibuk cerita pasal fakers...saya pon ada fakers jugak.Tapi dia bukan tiru jadi saya pon.Dia cuma tiru saya berblogging.Eleh...orang ada blog..die pon nak ada blog jugak!! Jeles le tue....

Sapa yang saya maksudkan?? Dah tentu-tentu Mr Kudud.Tetiba je nak blogging bagai.Tapi tak pe laa...asalkan dia happy sudey. Sudahnya saya jadi cikgu sekejap.Kena buat tuisyen pasal blog.Tak cukup dengan tuh siap tolong edit blog die dan buat header sekali.Tak kan free kot Mr Kudud !! Belanja saya handbag satu boleh??Susah ooo nak buat blog...hehe


Nanti kalau ada masa korang follow & support laa blog Mr Kudud yang ciput ni.Apa yang dia nak cerita dalam blog die tuh saya pon tak de idea.Nanti tengok je laa sendiri..hehe.

Nama blog Mr Kudud ni " The Legacy Of Imran Izham " Makk aii..nama tak mau kalah tau.Kemain lagi yer kamu.Kalah mak nokk !!


Till Next Time...

From Puchong With Love...









14 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

name dah grand...

Cik Kiah said...

wah...husband n wife! huuu

Fiq Ras said...

pehh! blogger husband and wife! sweet!!!

Unknown said...

encem arr Mr. Kudud..

hepi blogging to him :)

nadiaazira said...

wah...xlame lg mesti femes mcm yana n ujang... =)

puteri ain said...

nama style gilaa. haha

Liza Razak said...

@meniti senja : jeles saya !! hehe

Liza Razak said...

@cik kiah : hahaha...lepas ni kompom dia lagik femes.dengki tul :)

Liza Razak said...

@fiq ras : tengkiu !!

Liza Razak said...

@mama noriz : nnt saya sampaikan wish akak kat dia :)

Liza Razak said...

@nadiaazira : diorg lagik femes kot..kitorg ni blogger picisan je..hehe

Liza Razak said...

@puteri ain : wahh..tengkiu2

Etong said...

hahhaa part handbag tu paling penting kaan. haha sweet :)

Rtp Farra Arisha said...

wish him selamat maju jaya dlm blogging ;) hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...