Aug 10, 2011

LOTD : I Love Friday



Bertemu kita di segmen 'Look Of The Day ' untuk minggu ni..hehe. Ini sebenarnya entry susulan dari entry  :
last week. Sesiapa yang baca entry saya sebelum ni mesti tau pasal apa saya buat entry ni kan.Meh nak cerita balik sikit.Last week..saya beli wedges dan maxi dress dari Padini Storewide Sales.Macam biasa...mesti laa histeria macam orang gila kan.Histeria- histeria pon hanya 2 keping barang je yang saya berkenan.Di samping kocek pon semakin nipis..hehe.2 keping tu je yang mampu (Eleh..macam beli pakai duit sendiri kan )


Paling basic nak padankan maxi dress dan wedges ni.Cuma pakai inner dan shawl yang menarik sikit.Budak kecik pon pandai kan..Nak kasi nampak bajet stylo sikit...pakai je charm necklace...hehe.Handbag pulak cuma pakai handbag saya yang lama ( Dah lama tak beli handbag baru..huk huk ).Saya jarang pakai handbag ni sebab kecik sangat.Tak tau laa kenapa saya beli dulu..huhu

Outfit ni saya pakai last week masa pergi ke Putrajaya.Tak boleh laa pakai jeans atau boots.Kate pon pergi pejabat kerajaan.Kena laa skema sikit...hehe.Ini pon rasa macam dah overdress gile.

Apa pon saya happy sangat sebab saya jumpa maxi dress dan wedges yang sangat praktikal.Tak de laa main beli je kan.Wedges ni boleh disuai padan dengan jeans jugak.Raya pon boleh pakai! So save duit beli kasut raya.Maxi dress pulak material dia sangat comfy,tak panas pon pakai dan fabrik agak tebal.Tak de laa nak kena pakai kain kat dalam.

Shawl ni tak beribu kali saya ulang pakai.One of my favourite.Sebab boleh dililit sampai nampak macam Tutankhamun ataupon macam kepala singa.Trick dia senang je...supaya muka saya yang bulat ni akan nampak kecik sedikit.Trick ni memang selalu berkesan.Pasal tuh saya suka beli shawl bidang besar.


Sesiapa yang ada account lookbook,boleh hype saya kat bawah ataupon add saya 


What I Wore :

Pinky Leopard Print Shawl - F Block
Maxi Dress - P & Co
Wedges - Vincci
Charm Necklace - Cats Whiskers
Logo Handbag - DKNY


p/s : saya dah berjaya ade broadband balik..lepas ni boleh blogwalking dengan riangnya!!



From Puchong With Love...










34 comments:

MiYOKO SuKi said...

love the dress...
love the dkny bag...
love the wedges... :)

Etong said...

nice!! simple yet amazing!

Liza Razak said...

@miyoko suki : tengkiuu..tengkiuuu

Liza Razak said...

@etong : tima kaceh :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nice...
selamat kembali ber"bw"...

Leya said...

beautiful! suke shawl u..

a said...

love ur tips dear..=)
really stylo..

meyaa meyoo said...

cantik la sayang (:

Cik Kiah said...

sangat larh smart!!! =)

♥MAMASYAZA♥ said...

cantik sgt

Zura Tahir said...

xreti nk berdress2 bagai..

Liza Razak said...

@meniti senja : tengkiuu...seronok gile ni!!

Liza Razak said...

@leya : u too !! tengkiuu :)

Liza Razak said...

@bluewendy : stylo mende sgt tuh..hehe...thanks anyway :)

Hannah Muminah said...

beautiful
OMG! I love those shawl

Liza Razak said...

@meyaa meyoo : tima kceh ek :)kamu pon cantik jugak tau

Liza Razak said...

@cik kiah : thank you :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : tengkiu tau akak :)

Liza Razak said...

@zura : boleh cuba..mana la tau sesuai :)

Liza Razak said...

@hannah muminah : tengkiu so much sis !!

merahitujambu said...

cantik laa dress..geram plak..nk pakai tkt over plak

Unknown said...

bergaya nye awak...org comey cam awk semua pakai kena kan...

akak teringin nak try tpi takut cam nangka di bungkus lak...huhu

Akak Kembang said...

Kak Alin suka tgk style Liza ni..nak try camtu tp cam tak sesuai ngan usia plak..

merahitujambu said...

mana awok dpt shawls cantik dan corak2??

Siti Norhayati Hj Tapsir said...

santek ur wedges. LIKE ! ;)

Mak Izz said...

awak mmg sgt bergaya! muka akak pn lebor jugak lg lebor rasanye :) blhla praktik style tudung camni. stylo!

Sung Je Kyo said...

Love ur dress...wedges n shawl...nice... =)

Liza Razak said...

@merahitu jambu : tak overdress pon..dress ni biasa2 je ..awak pon boleh pakai.janji berani je :)

Liza Razak said...

@noriz sini : maxi dress sis pon boleh pakai..janji potongan sesuai..mesti cantik :)

Liza Razak said...

@alin marlini : ape pulak x bolehnye..janji sesuai dgn bentuk badan..kompom meletop kalau akak pakai :)

Liza Razak said...

@merahitujambu : saya selalu shawl kat butik F Block Dataran Sunway,Kota Damansara.Nanti boleh laa try tgk.ade byk choice :)

Liza Razak said...

@cik hayati : tima kaceh :)

Liza Razak said...

@mak izz : nanti akak boleh laa cuba.boleh nampak muka kecik sikit :)

Liza Razak said...

@sung je kyo : tengkiuu !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...