Aug 16, 2011

Patrick.Mr Kudud.Cooter

Ada apa dengan teddy bear Patrick ni?? Cute kan teddy ni...dulu saya suka sangat teddy ni tapi sekarang teddy ni dah bertukar tuan.Nak tau sapa punya??


 Dah tentu laa si ketot Cooter ni punya.Punya laa ganas sampai hilang sebelah mata Patrick ni.Malam semalam saya boring sangat.Biasalah...dah ada blogger baru kat rumah.Laptop kena gilir-gilir pakai...huhu.Sementara tunggu Mr Kudud guna laptop.Saya pon main camwhoring sorang-sorang.So inilah hasilnya 2 keping gambar yang bodoh ni..hehe


Sedap je korang tido awal yer semalam..Boring saya tau !!


From Puchong With Love...



P/S : Marilah Klik 'LIKE' :)



19 comments:

Nik Lisa said...

comel nyeeeeee patrick! and kucing tuhhh

Anisa Hang Tuah said...

sgt cool.
comel
dan

ah kacak!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sedapnye tdo...

Emancipated Pt Ltd. said...

ha kucen dengan tuan nye kacak. keeke

abah khalisha said...

eh comeynya kucing...hehehe

abah khalisha said...

eh comeynya kucing...hehehe

♥MAMASYAZA♥ said...

bestnye dpt tido camtu tanpa gangguan

amira said...

jom join contest delightful ramadhan...
http://mieyasays.blogspot.com/2011/08/delightful-ramadhan-contest.html

~izan~ said...

cian,OKU dah si patrick tu huhu..

sedap btol gaya si dia tu tdo..

Izzati Liyana Sabri said...

hee. beli lagi sebijik laptop. dapat online sesame.

Liza Razak said...

@Lisa N. Yusof : tengkiuu :)

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : wahh..tengkiu

Liza Razak said...

@meniti senja : mr kudud memang suka tido

Liza Razak said...

@farah izwani ramli : confirm diorg kambang hidung kalau dengar..hehe

Liza Razak said...

@abah khalisha : hehe..comel dan nakal sgt

Liza Razak said...

@mamasyaza : ade...saya !!

Liza Razak said...

@mieya : Insya Alah..nanti saya cuba ok??

Liza Razak said...

@izan : a ah...geram je tgk psl kite tak boleh tido

Liza Razak said...

@izzati liyana : kena guling2 dpn mr kudud kot br dapat..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...