Aug 18, 2011

Past Tense Liza Razak

Tiap-tiap hari saya akan tengok satu board yang saya tampal kat pintu almari.Kenapa saya tampal kat almari? Sebab tiap-tiap hari saya akan buka pintu almari untuk ambil baju.Apa yang special sangat pasal board tuh? Sebab board ni akan buat saya tersenyum setiap hari.

Bila saya tengok gambar abah saya cium saya..saya akan merungut.Buruknya gambar !! Bila saya tengok gambar saya makan dengan mak saya,saya merungut lagi.Aduhh...gila tak senonoh makan bersepah !! Bile tengok gambar saya dengan tangan bersimen.Saya senyum.Gila ganas gua dulu.Ini Ultraman laa yang ajar.Kan dah bersimen tangan aku!!

Inilah bukti kasih sayang mak dan abah saya dari saya dilahirkan sampai sekarang.Saya bersyukur sebab saya masih ada lagi gambar-gambar ini.Ade beratus-ratus gambar semuanya.Cool kan kalau boleh tunjukkan kat anak saya nanti??

Ade benda penting yang saya discover masa tengok gambar-gambar ni??Ok !!...kena terima kenyataan yang muka saya memang spesis boolat.Same macam mak rupanya..haha.Ingatkan dulu muka bujur sireh (Perasan!)


Tetibe rindu kat mak dan abah padahal baru je 2 minggu lepas diorang datang rumah saya.Siap shopping sakan gitu...hehe.Mak dan Abah saya sangat cool.Hopefully abah tak baca entry ni ek sebab abah saya merupakan silent reader blog saya.Nasib baik dia tak reti komen kat entry...selamat!!

Till next time...

From Puchong With Love...






14 comments:

nadiaazira said...

kak liza, nadia pun ade gambar dolu-dolu...hehehe...macam nak kecik balik pun ada...nadia anak sulung...masa tu semua teruja dgn kelahiran nadia...semua sayang...best kan... =)

http://retrojingga.blogspot.com/2011/07/once-upon-time.html

norinaomar said...

bestnya ada gambo masa kecik kecik..saya dah tak banyak gambo kecik,hilang kat mana entah albumnya (-_-)'

ana liyana said...

waaaaaaahh.. memang bolat. comel. suke tgk gamba kat atas sofa pakai topi putih tu.
makan nasik dok atas riba ayah ye. anak abah la ni..

Rtp Farra Arisha said...

hee sangat cute tauu!! comell..kenangan lama sememangnya manis ;)

Anisa Hang Tuah said...

kenangan terindah

:)

Unknown said...

bestnyer ada gambar2 waktu kecik2...
akak xder gambar2 camni....tau2 dah besar...hehe

oshinz said...

alololo.. so comel la even comot pun. =)

Liza Razak said...

@nadiaazira : same laa kite anak sulung !!

Liza Razak said...

@norinaomar : kalau jumpa balik,cepat2 simpan.nanti boleh tunjuk kat anak :)

Liza Razak said...

@ana apez : hehehe..tengkiu :)

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : best kan bile tgk gambar2 lama..

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : betul tuh :)

Liza Razak said...

@oshinz : huhu..tengkiu :)

Liza Razak said...

@et : ye ke? x pe..nanti akak simpan gambar2 anak2..boleh simpankan utk diorg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...