Apr 6, 2011

Ada Berani Pakai Lipstik Merah Mak Ngah ??

 
 
Kejap-kejap tadi blogwalking...terjumpa satu blog fashionista ni...tak sempat baca entry terus mata terpukau tengok gambar dia.Meletup gitu...merah mak ngah !!

Secara skeptikalnya..confirm-confirm kita paling takut nak pakai lipstick merah dan shawl merah kan.Takut dicop 'Merah Mak Ngah ' pulak nanti kan 
 




Ini dia blogger yang saya jumpa ni...
 



Ini dia blog beliau 



Cantik kan..tak semua orang sesuai pakai lipstick merah ni.Saya pon tak terkecuali..Nanti nak cuba sendiri-sendiri kat rumah.Tapi confirm-confirm laa nampak macam makcik-makcik saya ni kan...haha


Ada berani?


From Puchong With Love..




6 comments:

Raden said...

tak berani!!

Anonymous said...

dulu beranilah! skrg tak berani..lgpun kulit tak seputih sicantik manis tu..sob..sob..

baru beli lipstik minggu lepas, buy 1 free 1..ekekeke! jimat punya pasal!

Liza Razak said...

@naddia : saya pon x berani jugak.Nanti nak pnjam lipstik mak nak try kat umah..hehe

Liza Razak said...

@makdara terdiva : ok laa tuh pernah try.Saya ni langsung x pernah nak cuba..hhehe.takut!!

InaAchik said...

jom kite pakat try! esk saya beli kat pasar mlm! beli paling murah! hehehehee

Liza Razak said...

@Ina Achik : jom2...kena beli lipstik murah2 je sebab takut lps ni x pakai dah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...