Apr 4, 2011

Free Fall !! (Genting Getaway Pt 1)

( Entry ini sesuai untuk orang dewasa yang sangat fobia menaiki tempat tinggi seperti saya...hehe)


Apa perasaan anda jika bermain permainan ini.........



Dengan ketinggian yang melampau-lampau dan suhu yang sejuk mencengkam kulit....


Mampukah anda melakukannya ??


Yaa....akhirnya saya berjaya jugak naik Space Shot setelah 3 kali pergi Genting...hahaha...


Ini buktinya!!!






Gila kentang....gayat giler.!!..Tapi saya berjaya jugak menyahut cabaran Mr Kudud untuk naik Space Shot ni..Yeay!! Kalau tak jangan harap nak naik..bagi sejuta pon tak mau







Banyak lagi gambar dan kisah di sebalik keseronokan saya di Genting last weekend..hehe.Nantikan entry saya lagi esok..........Tunggu..........


From Puchong With Love...



4 comments:

Syafiqah Hashim said...

woww! soo fun fun fun!!!

nk pergi genting jugakk!

Liza Razak said...

yeay!!! memang fun fun fun !! jom2

A. Asyraf (asd_slade) said...

wah seronoknya

Ainun Advisor 011-18695900 said...

Ya Allah...luruh jantung ambe...hehhhe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...