Apr 22, 2011

Kalau Gua Rockstar,Confirm Gua Sentap !!

Location : Wisma Bentley ( Lagi?? )
 
 
 
 
Semalam meneman si Peloq dah tak sabar-sabar lagi membeli gitar idaman dia tuh...Tapi kali ni lagi best sebab ramai yang join menengok sekali.Kawan saya, Angah & Hani pon ada jugak....Lama jugak kitorg melepak kat situ.Habis semua tempat kitorg tawaf akibat keboringan menunggu Si Peloq men'testing' gitar dia tuh.




Kalau saya reti main gitar ni...confirm laa sentap gila kan? Nasib baik si Peloq ni tak beli handbag ke, dress ke, mekap ker.Kalau tak memang tak rajin laa saya nak teman.Buat sakit hati je...haha




Memang best jugak masuk dalam Bentley Music ni...bagi orang yang buta music macam saya...semua gitar nampak sama je kat mata saya.Yang membezakan cantik dan tak berapa cantik je...hehe




Habis je proses pembelian...kitorang memang terus cari tempat makan...giler lapa !! So Papa Rich The Curve laa jadi mangsa kelahapan tahap gaban kitorang...hehe

Alih-alih....Papa Rich tuh dah jadi tempat melepak pulak sebab 3 orang kawan saya, Eza, Zalli dan Ehsan pon join jugak.Giler best melepak !! Tak cukup dengan tuh...Mr Kudud pon join pulak lepas habis keje.Susah payah datang dari Ampang....susah ke??kihkih

Habis melepak kat Papa Rich.....tukar tempat melepak.Kitorang lepak kat Gulam Mee Kota Damansara.Kat situ sup memang terboikk laa!! Padahal saya baru je makan Kuey Teow Soup kat Papa Rich sebelum tu...hehe.Melepak kalau tak sampai 1 pagi memang tak sah laa kan....hehe




Lepas ni si Peloq harus laa tak melayan saya bercakap kan?? ye laa....orang ada awek baru...hahaha.Tak pe...kalau kau tak nak borak dengan aku...aku kawan dengan Chombee lagi bagus !!..hehehehe



From Puchong With Love....



4 comments:

tqahmisdar said...

abg peloq ade gf baru? wah! wah! bila nak dpt kenal dgn biras baru ni? hehe..

btw, lalu pegi gulam tak singgah rumah sy ye.. =D

Liza Razak said...

hahaha...gitar die tu la gf baru..die kan lone ranger.mane lyn awek ni.stok cr bini trus je tuh..haha.sori semlm x sempat nk menyinggah.ramai sgt semlm

tqahmisdar said...

oo..igt org..gitar ropenye..hehe..
takpe.. semalam dapat makan nasi ayam makcik Habsah..nyum2~

Liza Razak said...

mak aiii...ape psl akmal x de anta pon kat saya sikit..huhu..ini tidak adil!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...