Apr 17, 2011

Saya Seorang Kampungan Yang Berkain Batik

Tengah hari tadi mak saya masakkan saya gulai keladi kegemaran saya.Tak cukup dengan tu, siap ada sambal sotong,ikan masin, dan ulam lagi...Nasib baik malam ni balik KL.kalau tak memang gemok laa saya !!




Lepas makan tido...sepatutnya petang ni nak pergi mandi laut kat Teluk Batik,tapi disebabkan masalah teknkal yang tak dapat dielakkan,makanya terpaksalah dicancelkan plan itu...hehe.

Bila petang...apa lagi..pergi ronda-ronda sekitar halaman rumah sambil mengutip limau,daun pisang,serai dan daun limau purut untuk dibawa pulang ke KL..hehe.Kan sep giler tuh...


Ini lah rupa saya kalau balik ke kampung.Saya suka dress up macam ni je kalau kat kampung..berkain batik !! baru laa thrill !!

Rupa saya edisi makcik-makcik







Yang ni rupa elok sikit...saya malas nak pilih gambar bajet cun..saya upload je semua gambar.Biar orang tau muka saya tak natural beauty...kahkah



From Puchong With Love...





6 comments:

abadi romeo said...

ermm..ada bakat jadi calon pencarian Wanita Melayu Terakhir.Nampak kemelayuan tu ada..

~ As ~ said...

hahaha comel je la..last saya pakai kain batik, berpantang(!)

Cik Wani said...

even without mke up akk still look cute :)

anywy kak wani de tag akk dlm cntest
jom join kak n jgn lpe letak nme CIK WANI as ur referral k :)

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/04/i-1st-giveaway-by-wan-myzura.html

Liza Razak said...

@abadi romeo : ade bakat ke?hehehe...cam tak de bakat je saya ni..hehe

Liza Razak said...

@as : saya kalau balik kampung..memang pakai kain batik je..sebab saya malas nak bawak baju byk2.so pakai je ape yang ade kat sana..hehe

Liza Razak said...

@cik wani : tengkiuu so much.tapi muka akak mmg tak natural beauty..hehe.Btw,thank you tag akak untuk contest yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...