Apr 22, 2011

A Delusional Thinking Of Liza Razak FB Fanpage

Hari ini saya launch fanpage untuk blog saya ni..cam poyo je kan..haha.Saya tengok ramai je yang buat fanpage untuk blog mereka sendiri.Apa salahnya saya buat jugak kan.

Nanti boleh laa saya share macam-macam kat korang..saya memang gila fesyen...apa yang saya tau saya akan share dengan korangyerr




Kalau anda semua suka blog saya yang tak seberapa ni,boleh laa like page saya ni di sebelah kanan post ni.Tak susah pon..tekan 'LIKE' je...hehe.

Saya akan cuba update selalu bila ada kelapangan ok??



From Puchong With Love...







7 comments:

tqahmisdar said...

terbaikla..hehe

InaAchik said...

dah picit butang LIKE! :)

-Azni Zuhaini- said...

kiter dh like dah page sis.
:)

Liza Razak said...

@Inaachik : tengkiu2...ni yg syg banget ni !!

Liza Razak said...

@noni : yeay!! thx for supporting me

Shazwan Azizan - wanblur said...

nice ... keep it up[

Liza Razak said...

@akuwanblur90 : tengkiuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...