Apr 21, 2011

Chicken Yang Dibuli...

Chombee ni ada perangai yang paling saya tak suka...dia ni suka sangat mengacau Chicken !! Nak pulak diorang ni saya main lepas je dalam rumah.Memang berjimba habis-habisan laa..kena kurung bila malam je..Memang enjoy sakan.Habis satu rumah diorang tawaf


Ini adegan sebelum Chombee membuli Chicken.Tak padan dengan namanya burung...



Kalau Chombee tak mengacau saya...si Chombee akan start cari Chicken..mangsa baru.Tak boleh duduk diam langsung.Mesti nak berlari-lari keliling ruang tamu.Kacau kaki orang laa....gigit mata laa...memang saiko betul.Si Peloq,adik saya ni siap panggil dia ni Lalat..sebab perangai macam lalat.Suka menghurung muka orang..haha.Kita duduk diam-diam pon dia kacau jugak.Memang jaki betul..




Kesian kat Chicken.Dia ni dah laa pasif.Memang spesis tak kacau orang.Dia buat hal dia je...Asal kena kacau je...dia buat muka stress.Kadang-kadang dia kejar jugak Chombee ni.Chombee ni stended aa...mesti lari dekat saya..




Budak ni kecik tapi nakal sangat.Memang letih mengasuh dia ni....haih~~



From Puchong With Love...



8 comments:

InaAchik said...

liza sayang... meh ler join contest blog saya meh...

berrychibi said...

wow, berani Liza bela biawak tu ye..

~~zaa~~ said...

beraninye liza bela yang hijau tu.... :)

FreESiA said...

comelnya chombee...dia x berak merata ke? senang ke jinakkan dia?

nurAMALLINA said...

comelnyaaa chombie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Epal Hirata said...

comeynye chombee...asal nakal sgt buli chicken..

erk...akak,npe nme die chicken..hikhik

puteri ain said...

bela ke ni ?? hehe

syakey said...

huh? ni ke chombee. haha

ni buat jd bntg pliharaan? eee,mcm scary ja ada lizard jalan2 dlm rumah XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...