Apr 7, 2011

Camwhoring Session (Genting Getaway Pt 5)

Yaa...bertemu kembali kita di segmen Genting Getaway Pt 5 (bila mau abis daa...)

Kali ni malas nak cerita banyak-banyak...layan gambar sajalah yerr



Dalam banyak-banyak gambar,gambar ni paling kelakar.Adegan ni dirakam ketika kami menaiki 'Matahari' alaa macam buaian pusing tuh.Tak de laa tinggi sangat.Tapi ada laa satu mamat ni gayat sangat...sampai dah buat muka sebik dah...haha





Yang mamat sorang lagi ni lain pulak peel nyer...ingatkan saya dan Tiqah je kaki camwhoring.Rupa-rupanya ade sorang lagi.Tapi dia buat dalam diam je...haha.Ini kalau Mr Kudud tau saya upload kat blog..kompom kena marah ni...huhu



Gambar saya dengan adik saya...sama tak muka kami??








Muka penunggu setia...kihkih





Bersambung lagi di entry yang akan datang....lala~~



From Puchong With Love.........








2 comments:

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

akak suka stail tudong kamu tu..cantik bangat seh!

Liza Razak said...

terima kasih akak !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...