Apr 6, 2011

Product Review : Elianto Seduction Body Mist

Masa Eza datang rumah saya beberapa minggu lepas,saya perasan bau perfume dia yang sangat best.Lalu dengan selambanya saya tanya," Eza..you pakai Victoria Secret ek?" Nak tau kenapa saya tanya?Sebab sebelum ni kitorang 2 orang memang gila nak beli Victoria Secret Body Spray tuh.Tapi tak de time nak beli sama-sama.

Dengan selambanya jugak Eza terus cakap," Tak laa..i pakai Body Mist Elianto.Murah je kot.RM19 je" Saya dengan muka terlopong dan jeles nye terus tak nyempat-nyempat nak menge'test" bau body mist tu.Serius sedap giler dan sepanjang kitorang keluar aritu...hidung saya dah tak boleh cam bau perfume Chanel No 5 saya tuh.

Perasaan jeles saya sudah semakin menebal lalu ahad lepas saya terus pergi ke kaunter Elianto kat IOI Mall Puchong.Terus beli tanpa banyak tanya.Mau tak nya kalau dah harga RM19!! Apa lagi...perfume Chanel saya tuh terus simpan dalam laci...hehehe.

Kalau rasa tak nak pakai kat luar...kat rumah pon boleh pakai.Nak pulak kalau yang dah kawin ni kan.Nak 20 kali spray pon tak per sebab bukan mahal pon kan.So far feedback dari Mr Kudud sangat baik..hehe..

So sekarang ni saya pakai body mist ni je.Bukan nak keluar mana pon kan.Chanel No 5 saya tuh boleh laa sep sikit.Tak de duit ni memang tak de laa nak beli perfume mahal-mahal.


Ini lah rupa body mist tuh



Produk : Seduction Body Mist ( 100 ml )
Brand : Elianto
Harga : RM19


Selamat mencuba !!



From Puchong With Love..



8 comments:

TS said...

huhu..ni la jugak yang saye pkai..hakhak..

Liza Razak said...

best kan bau die....keje nak spray je 24 jam ni...haha

A. Asyraf (asd_slade) said...

kalau version tuk laki ader tak

Anonymous said...

Sister, I'm holding a Hijabi giveaway and I was wondering if you or any other Muslimah wanted to enter(worldwide giveaway) just visit my blog Muslimah Blog Directory for details http://muslimahbloggers.blogspot.com/

jazallah khair

tqahmisdar said...

sy baru je beli semalam! same la pulak! haha.. smalam kat curve ade sale.. dapt 15.20 je.. hehe

Liza Razak said...

@asyraff ryu : tak pasti laa...saya kalau brand lelaki ni fail sikit..hehe

Liza Razak said...

@tqah : cmne leh beli lagi murah..adoi rugi2

Aida Adham said...

baunye tahan lama x? tgh browse tntg elianto, ter stumble upon your blog. nice blog btw.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...