Apr 17, 2011

Saya Memang Orang Kampung

Sekarang ni saya berada di Bota...kampung halaman saya.Best sangat dapat balik sebab rasanya dah 4 bulan tak balik.Last sekali balik mase kenduri kawin saya bulan 12 tahun sudah..hehe.




Tahun ni saya tak sempat merasa musim durian...masa tuh tak berkesempatan balik.




Walaupun tak dapat nak merasa musim durian tapi musim rambutan masih ada lagi...yippie!!! Yang bestnye pokok rambutan ni ada kat depan rumah je.Kalau rase nak makan petik je dari pokok..hehe


Inilah rumah saya....mak dan abah saya ni suka bercucuk tanam tepi rumah...pokok pisang ,keladi,kangkung,serai dan macam-macam lagi laa.Selalu bila nak bertolak KL balik,saya mesti kutip serai,daun limau purut, daun pisang, dan limau untuk dibawak balik.Nanti nak masak senang...hehe.




Petang ni saya dan Mr Kudud nak mandi laut di Telok Batik..hehe.Kalau jadi pergi saya upload picture dalam entry saya yang akan datang ok??

Saya Suka Jadi Orang Kampung !!!!


From Puchong With Love...


2 comments:

abadi romeo said...

orang kampung Cikgu Syida la ni..sekampung ke..kirim salam kat dia...ada durian lebih..nak order boleh,lama tak makan doroyan..huhuhu..

Elie Lily said...

elie suka duduk kampung!
boleh pusing kampung naik basikal tanpa perlu takut2 kena langgar kete!
hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...