Apr 19, 2011

First Time Menang Contest !!

Hari Isnin minggu lepas saya dikejutkan dengan ketukan grill rumah saya..al maklum laa,rumah saya tak da doorbell...Terkocoh-kocoh laa bukak pintu,rupa-rupanya pakcik Poslaju...




Yeay !! akhirnya hadiah saya sudah sampai...Mari kita buka bungkusan ini....




Ini dia hadiah Chombee...banyak gila.Tak tau laa bapa tahun lagi mau habis ini makanan daa..Nanti kita kasi sikit kat Baby, Bobby & Shanell boleh ? Nak tunggu kau habiskan memang tak logik laa kan...





Hadiah untuk saya pon ada jugak...Shawl yang sangat cute.Saya suka sangat...hehe




Tengkiuu so much Cik Wani untuk hadiah yang super gojes ni...!!


Mari lawat blog beliau :





From Puchong With Love....







10 comments:

yatie's EPISODE said...

bestnye dapat hadiahhh. (:

Fiq Ras said...

bessttt nye!!!!! nak hadiah jugak!!!! ;P

InaAchik said...

congratz dear!

sue. said...

waaaa...tahniah tahniah kakak....besar lah chombee sat g kakak oi...heee...shawl tu comel ok.......meh pelok sue cpt..

HAZIRAH SULAIMAN said...

wahhhh, bestnya :)

mardhiah ismail (: said...

wahh bestnyeeee ! hehee

Liza Razak said...

@yatie's episode : memang best...hehehe.tapi Chombee yang patut seronok..haha

Liza Razak said...

@Fiq Ras : jom masuk contest banyak-banyak..nak tak?

Liza Razak said...

@Ina Achik : Tengkiuuu

Liza Razak said...

@Sue : Tengkiuu..nak peluk kuat2 sekarang !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...