Apr 20, 2011

Hadiah Besday Bootylicious

Location : Ikea , Wisma Bentley, One Utama

Isnin lepas saya meneman adik saya, si sengal Peloq pergi bershopping2...Gila penat.Dari pukul 1.30 petang kitorang bertolak sampai laa pukul 7.30 mlm.Sampai rasa nak tercabut tempurung lutut saya ni haa...


Ikea

Kat sini kitorang lunch je...Kitorang 2 orang makan benda yang sama je.Tak ingat nama die apa.Alaa..yang ada salmon tuh dan Daim Cake

Wisma Bentley

Tujuan asal kitorang kitorang keluar sebenarnya nak mengusha gitar elektrik si sengal ni.Saya juz follow je memang total zero knowledge pasal gitar.Lama jugak lepak kat situ..


One Utama

Kat sini paling lama sekali.Adik saya ni jarang bershopping...tapi sekali bershopping sakan gila.Yang sakit hatinya saya pasal saya ni kan tak berduit..haha.Walaupon saya pakai wedges,tapi still tak mampu menahan berat badan saya yang 56kg ni selama 4 jam kat OU tuh...

Ni je yang saya beli...kat Forever 21...Ring yang ala-ala vintage gothic ni..




Harga mesti laa murah..kalau tak memang tak beli laa kan...


Paling best bila time nak balik..si Peloq ni tanya saya nak apa...uishh...biar betik!!Saya pon fikir nak kasut platform tapi si Peloq ni tak berapa berkenan pulak.Dia suruh saya beli boot ni...dia cakap saya banyak sangat Platforms dan boot ni sangat praktikal.






Tak sabar nak pakai boot ni nanti...Tengkiuu Peloq !!




22 comments:

tqahmisdar said...

sangat jeles..but tu sgt cantik!!

Liza Razak said...

@tqah: sila la jeles..kih kih kih

.::TAIKO ::. said...

smart la boots..jelesh nih
hehe...next target..=)

Liza Razak said...

@epal hirata : cepat beli..nnt update kat blog tau.nk tgk !!

Unknown said...

makk aih. tak sia2 teman dia. camtu len kali nk shopping ckp sy pn nk teman dia jugak. ekekeke

abadi romeo said...

but tu nampak ganazzz..

Mun said...

best gile org blanjee

hanabanana said...

aaaa bestnye! :)

syakirahmn said...

semartt la boot tu......

Sharz said...

besh2 dapat brg free.. =p

Liza Razak said...

@wath : boleh2..jom ikut sekali !!

Liza Razak said...

@abadi romeo : memang nampak ganazz.tp tuan die tak ganas pon..hehe

Liza Razak said...

@munirah : memang best...nak pulak kalau free..hehe

Liza Razak said...

@hanabanana : hehehe...memang best sbb tak kuar duit sendiri

Liza Razak said...

@syakey : tengkiuu

Liza Razak said...

@juz call me sharz : hehehe...best2.rase mcm tak cukup pon ade...haha

flo... said...

hi darling...hehehe...tq k follow my blog...

suke ur ring...nice...vintage...nk satu...hehehe..=p

Aleen Aiden said...

boot 2 sgt kewl okes.jeles!hu3

Ary ariasputera said...

huhuhu... canggih arrr kasut.. rega tak letak ker.. brapa rm..

Liza Razak said...

@flo : u r welcome !! saya suka ring vintage..hehe

Liza Razak said...

@aleen aiden : tak payah jeles...beli kt forever 21 je.murah tau !!hehe

Liza Razak said...

@ary ariasputera : kasut ni harga RM109...murah jugak laa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...