Apr 13, 2011

Breakfast & Shopping + Melepas Peluang Ketemu Hana Tajima

Ahad lepas dapat jugak berdua-duaan dengan Mr Kudud.Lately rumah saya banyak betul tetamu yang datang.Almost every weekend.Seronok sangat!!

Ahad lepas dimulakan dengan breakfast bersama-sama Incik Kudud.Mula-mula bajet nak breakfast kat McD berdekatan rumah.Bila sampai je..adoii...ramai macam sardin laa pulak.Last-last kitorang tapau je.Gila melampau tapau Family Breakfast Set makan 2 orang kan....ermm..kenyang giler !



Pergi breakfast muka macam tak mandi ....asalnya nak pakai baju bodo-bodo je.Alih-alih tengok Incik Kudud melaram pulak.Mana boleh kalah dengan Incik Kudud !!...haha

What I Wore :

Shawl - This & That
Red T-Shirt - Comma
Black Cardie - Cats Whiskers
Tapered Pants - F Block
Sling Bag - F Block
Flats - Cotton On


Tengah hari pulak..tiba-tiba saya dapat satu sms berbunyi begini ," Liza...Hana Tajima Ada Kat Bangsar "

Adoii..macam mana ni ??

Kebetulan pulak saya memang nak ke Bangsar petang tuh.Malangnya tak sempat pon ketemu dengan idola saya tuh.Tapi yang bestnya saya sempat jugak shopping..haha.Kesian Incik Kudud.Dalam kelaparan beliau yang sangat melampau,beliau sanggup juga diheret oleh saya yang gila shopping !! hahaha


 
What i Wore :
 
Shawl - Zara
White Tank Top - South Field
Long Cardie - Zero To Ten
Red Waist Belt - Cats Whiskers
Polka Dot Wide Leg Pants - TopShop
Sling Bag - F Block
Flats - Vincci


Dalam banyak-banyak butik yang saya pergi akhirnya saya end up membeli 2 barang ini.Sekarang ni saya obses dengan  Black & White Stripes.Tak kisah laa apa benda pon...haha.




Saya memang gila clutch !!




Itu saja cerita saya....


From Puchong With Love...


4 comments:

sue. said...

kakak seperti biasa...cantik sokmo deh...hehe..tetiba sue pandai kecek klate deh...

MiYOKO SuKi said...

love ur wide polka dot pants tuuu...berkenan sgt2....tp, dah cari kt topshop, tak de punn... :(

no name said...

chantekk!^^

Gadis.. said...

awak comel..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...