Apr 18, 2011

Apo La Nasib Ekau Ni Haa ...

Beli dah lama...pakainya tak lagi.Haih~~ Bila la aku boleh pakai kau ni?? Kang kalau pakai nampak OD (Overdress) laa pulok...Ahh..tak dapat dibayangkan betapa malunya bila nampak OD kalau berjalan-jalan bersama Mr Kudud.Mesti Mr Kudud pon malu berjalan bersama saya yang bergaya dengan spek kaler putih ini.
Uishhh....Mesti kau pon terfikir kenapa laa aku beli kau.Aku bajet-bajet time tuh,kalau beli kau...mesti nampak stylo mylo.Tapi tekaan daku salah sama sekali....ohh tidak~




Nanti laa aku fikir bila nak boleh pakai kau ni...Tapi kau jangan laa merajuk sampai larikan diri dari rumah pulak...Duduk je kat ofis kecik aku tuh diam-diam yer...



From Puchong With Love...







10 comments:

tqahmisdar said...

nnti die merajuk masuk beg tqah! haha

Anonymous said...

MDT pun ade 1 spek kaler putih..selamber jer pakai..baru setailo..haha!

Anonymous said...

hulamak..style tuuu..!

abadi romeo said...

fuyooo....malatop mak...boleh buat cover story URTV bulan ni kalau pakai...

abdulkarimibrahim said...

haha....mak ngah yang hot!!!!

Liza Razak said...

@tqah : bahaya tuh kalau masuk dalam beg tiqah..hehe

Liza Razak said...

@makdara terdiva : kan...kena selamba pakai baru stylo..saya pon dah cuba pakai..buat kering je..hwhw

Liza Razak said...

@zoey zau yah : hahaha...tima kacehh !!

Liza Razak said...

@abadi romeo : kalau buat cover urtv kompon x laku urtv bulan ni...hehe

Liza Razak said...

@abdulkarimibrahim : hahaha...hot ke?macam tak hot je..hwhw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...