Apr 28, 2011

CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM

Kali ni saya ditag lagi oleh Cik Syafiqah Hashim untuk contest !! Terima Kasih !!





Contest ini dianjukan oleh Cik Alya  <--Klik nama beliau untuk join contest !!


Syarat-syarat penyertaan :


1- Mesti laa jadi follower  Cik Alya
2- Buat satu entry pasal contest ini..jangan lupa letak baneer di atas dan link kan terus pada blog Cik Alya
3- Letak tajuk entry - CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM
4- Letakkan gambar yang bertemakan alam semulajadi,contohnya gambar korang dekat sawah padi ke,gunung ganang,sungai etc dan yang penting mesti ada gambar korang terpacak dekat situ !
5- Contest terbatal jika peserta bawah 30 orang
6- Tarikh tutup : 30 April 2011
7- Tag pada 5 orang blogger dan pastikan mereka tahu mereka telah ditag
8- Letak URL entry pasal contest ini pada comment box di bawah,jangan letak pada shout box!


Ini dia gambar saya






Saya tag : 










From Puchong With Love....




8 comments:

tqahmisdar said...

mekaseh tag! tgh dlm proses korek gambar lg ni.. sok Tqa post semua2.. hee

MiYOKO SuKi said...

comelnye awk....

thanks tag sy... :)

Zura Tahir said...

good luck liza..

Miznadyya~B*licious said...

thx sis tag i to join the contest..:)

Liza Razak said...

@tqah :same2.cepat join sblm tarikh tutup!!

Liza Razak said...

@miyoko suki : tengkiuu..nnt kalau ade time join laa ek

Liza Razak said...

@zura : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@miznadyya Blicious : ur welcome :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...