Apr 6, 2011

Mari Jadi Kanak-Kanak Ribena !! (Genting Getaway Pt 3)

Bersambung dari entry yang sebelum ini....


Kitorang sampai Genting dalam pukul 11 macam tuh..Setel je parking terus terkocoh-kocoh pegi kaunter tiket..Dalam terkocoh-kocoh tuh boleh pulak sesat kan...haha..Belum apa-apa lagi dah letih berjalan..

Sementara menunggu bendahari rombongan membeli tiket theme park..harus laa ambil gambar dulu kan...hehe



Nampak sangat gila kuasa...kesian mamat kat belakang tuh..susah payah snap picture..alih-alih muka sendiri tak nampak...wkakakakaka



Ini antara permainan yang kitorang main hari tuh....
Kalau korang baca entry sebelum ini...ada saya mention nama Man Of Misery yang punya laa susah nak ambil gambar dia tuh..Bajet artis je budak ni..Budak yang pakai jaket biru tu laa budaknya...hahaha.Kantoiii





Ini Pirate Ship...haha.Siap naik 2 kali tau semata-mata nak bagi gambar cantik..Kat tepi Pirate Ship tuh ada FujiFilm Photo Booth.Everytime naik Pirate Ship ni cameraman akan akan ambil gambar kita.Habis main je boleh tengok gambar kat photo booth tuh.Boleh beli dengan harga RM30 (mahal jugak kan?) Pasal tuh laa kitorang naik 2 kali..hehe




Ini hasilnya setelah 2 kali naik...




Mr Kudud dengan senapangnya...ingatkan saya boleh dapat teddy bear..huhu...





Lepas tuh kitorang naik cawan besar...(saya tak tau permainan ni nama ape..huhu)




Paling saiko sekali naik Space Shot..Dah 3 kali pergi Genting ni..ini lah 1st time naik Space Shot.Dulu boleh siap merajuk-rajuk lagi kalau Mr Kudud ajak naik permainan ni..Gilo ko apo.Dah laa saya ni gayat gila...Tak tau laa kenapa hari tu boleh pulak naik.Bila dah sampai atas tuh, terus saya cakap dalam hati ,"Apa laa yang aku buat ni.." hehe





Ini satu-satunya permainan yang saya dan Tiqah tak join sekali...yang ni kalau bagi sejuta pon tak mau tau...Tak sanggup nak naik !!Dulu saya pernah naik...saya pernah tobat tak mau naik dah..rasa macam nak termuntah je naik.Dah laa kena bayar extra RM10.

FLYING COASTER






Selain daripada tuh..kitorang main merry go round...betul ke nama dia ni? Belasah laa kan...






Ok...dah ngantuk dah ni...esok saya update acara camwhoring pulak...banyak sangat gambar so saya kena buat entry banyak-banyak.Kalau combine semua dalam satu entry jenuh korang nak scroll down pulak nanti...hehe.Papai~~



From Puchong With Love...





2 comments:

Wani Ghazali said...

wahh rinduu nye nak naik space shot dgn corkscrew !

Liza Razak said...

hehehe...best kan?space shot tuh mmg kecut perut naik..tp bile dah naik..rase cm nk naik lg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...