Apr 17, 2011

Gua Pon Nak Mata Macam Barbie Doll Jugak

Sejak dua menjak ni...sudah gila contact lens balik.Dulu pernah pakai,tapi sekejap je.Ini semua gara-gara Cik Tiqah kita ni....hehe




Saya pernah sembang-sembang dengan Cik Tiqah tentang niat di hati mau jadi seperti Barbie Doll.Punya mata yang bulat-bulat besar dan berwarna coklat.Wow !! Lepas tuh dia bagi saya beberapa link online shopping yang menarik.Tapi saya tertarik sangat dengan satu blog ni...


http://www.alinacshoppe.com/

Nak tau kenapa?

Sebab blog ada range SUPER BARBIE SERIES !! Bila tengok gambar model dalam blog,memang rasa nak beli...Terasa macam barbie doll pulokk..hehe


Diameter : 16 mm (memang besar confirm nampak bulat ! )
Warna : Brown
Harga : RM38 ( Non- Member)




Contact Lens Case die pon comel sangat.Saya tak sempat nak pakai lagi...nanti bila saya dah pakai,saya upload picture dekat sini ok?


p/s : Tengkiuu Cik Tiqah yang comel !!! Nanti kita ambil gambar pakai contact lens sama-sama ok??


From Puchong With Love...





3 comments:

Unknown said...

eh eh~ ada entri utk Alinac Shoppe!! suka nya~

thanks dear :) saya suka~ hehehe

bole pinjam gambar utk testimonia?? nanti kasi le gambar pakai lens ya :)

Unknown said...

ngee suka!

Liza Razak said...

@alinac lover : u r welkam!! saya pon suka jugak!! boleh je nk gambar..ada kat entry ini..

http://pypylamb.blogspot.com/2011/04/huk-alohini-bukan-barbie-dollini-barbie.html

ade a few gambar lagi..email kat saya pypy.lamb@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...