Apr 19, 2011

Celebrate Birthday Mak Saya Yang Comel

Sabtu malam lepas saya dan famili mengadakan BBQ untuk celebrate besday mak kami yang comel..hehe.Mula-mula bajet nak celebrate dekat luar tapi bila fikir-fikir balik kalau BBQ kat luar rumah lagi layan kan??


Pagi-pagi lagi saya,mak saya, dan adik saya Peloq pegi pasar pagi di Bota dan Tesco.Pegi cari ikan katanya..kitorang siap beli ikan talapia merah,ikan kembung,ikan siakap,sotong dan chicken wings.Memang best !!

Kitorang start BBQ pukul 8.40 malam.Ahli-ahli jawatankuasa BBQ kali ini terdiri daripada :

Adik saya, Peloq



Adik Bongsu saya, Akmal




Dan Mr Kudud



Dah lama tak berkumpul satu famili macam ni..Serius best!!




Ini antara makanan yang sempat saya ambil gambar...gambar ikan tak de pasal memang tak hengat laa kalau semuanya berkerumun macam lalat bila ikan dah siap..hehe




Mak pulak buat air minuman special...air limau asam boii !!! ermm...dapnyerr !!





Anyway...Happy Birthday Mak !!!



From Puchong With Love....






4 comments:

tqahmisdar said...

tidak! sy tiada disitu.. huhu

Liza Razak said...

@tqah : jeles tak ni??wakakkaka

Epal Hirata said...

kak liza..muka mummy akak de iras nenda kite la...rindu nenda laaaa

Liza Razak said...

@epal hirata : ye ke? bila sebut mcm tuh terus rindu kat mak skrg!! huwaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...