Apr 26, 2011

Melepak @ PuLLMan Putrajaya Bersama Orang Singapore

Jumaat lepas saya,Mr Kudud dan rakan-rakan lain dijemput dinner bersama kenalan dari Singapore.Jauh tuh...Actually Abg Haris dan Kak Rohaidah ni kawan Mr Zalli dan Cik Eza tapi tak pasal-pasal kitorang pon kawan sekali ngan diorg.Abg Haris dan Kak Rohaidah ni sangat baik orangnya.Selalu jugak contact-contact kat Facebook.

Kitorang dinner kat Pullman Putrajaya.Agak lambat sampai time tuh...dalam pukul 10.30 malam baru sampai.Kesian Abg Haris dan Kak Rohaidah kena tunggu lama..huhu.Mula-mula sebelum gerak dari rumah,Mr Kudud tanya saya," You tau tak Pullman Hotel kat Putrajaya tuh?"

Apa punya soklan daa..Sudah semestinya saya tak tau !!

Sampai je kat sana...mak aii gila kentang hotel ni!! Macam Palace Of The Golden Horses.Tak tau pon ada hotel gila gempak kat sana!! (Ayat jakun gila kan??)





Lepas tu kitorang dinner kat hotel...Uishhh...best!! Saya order Salmon Grilled yang sedap giler kot...hehe..





Habis makan kitorang melepak kat outdoor lounge sambil camwhoring...actually saya je yang camwhoring...hehe




Anyway...tengkiuu both Abg Haris and Kak Rohaidah for the lovely night !!


For more info:




From Puchong With Love...





5 comments:

Mama Gee said...

mama yg duk putrajaya pun tak masuk lg hotel ni..sbb takut nk masuk..mahalll...heheee...

mmg lawakan....kalo dpt camwhoring puas2 kat dlm tu best tu,,

ana liyana said...

pullman?? belakang pullman tu rumah saye.. hehe. hari2 tgk building tu scary semcm. sbb x rmai org kan. tpi tmpat tu mmg best. weekend slalu ade event. sukan air.

Liza Razak said...

@mamagee : kalau tak disebabkan kawan ajak dinner kat situ,memang tak tau laa ade hotel pullman tuh..nak masuk jauh sekali laa..hehe

Liza Razak said...

@ana love apez : ye ke?saya pon 1st time pegi situ..hehe

.: noor badriah :. said...

wah cantik gila tempat tu..serius suka sgt =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...